FANDOM

Gametitle-FO4Gametitle-FOS
Mbox default
Ця стаття містить нелокалізовані ілюстрації.
Елементи меню або тексти діалогів на ілюстраціях до цієї статті не перекладені. Ви можете покращити якість статей в Вікі Fallout, завантаживши локалізовані зображення.

« До війни у Форт-Стронг перебували база армії США і полігон для випробувань нових видів зброї — таких, як ядерний гранатомет «Товстун». Пізніше форт захопили супермутанти. »

Завантажувальний екран

"'Форт-Стронг"' (англ. Fort Strong) — локація "Fallout 4".

Опис Редагувати

Військова база в самому кінці довгого півострова Нордхаген на Узбережжі Співдружності у східного краю карти. Розташований на північний схід від Замок Замку або строго на північ від Виставах-айленд. На пагорбі знаходиться частково зберігся форт ще колоніальних часів, біля підніжжя руїни міста спеціально створеного для тренування і випробування нового озброєння. У льохах розташований значний ядерний арсенал. З материком острів з'єднаний мостом з обов'язковим КПП, шлагбаумом і будкою.

Історія Редагувати

Форт Стронг це стара військова база. Острів на якому він стоїть використовувався як берегова батарея ще в епоху Війни за незалежність, а історія самого форту починається з Громадянської війни. Він був покинутий майже на сторіччя, коли в 2050-ті роки військові зайняли його для використання в якості дослідницького центру для надсекретної зброї[1]. Зовнішність форту і господарські споруди залишилися недоторканими, але його інтер'єр був дооснащен, а в підземеллі були створені нові лабораторії та значний склад зброї. Серед інших видів зброї тут був винайдений ядерний гранатомет «Товстун та Ядерний мінізаряд в якості боєприпасів для нього. Також тут проводилися випробування нової силовий броні T-51b[2].

Коли генерал Брок на початку 2070-х років прийняв на себе командування базою, він наказав побудувати імітацію міста та вулиць в ньому, так як основні бойові дії розраховувалося вести саме в населених пунктах[2]. Незабаром почалися перші натурні випробування боєприпасів, в якості мішеней були використані господарські будівлі форту. Звідси стає ясним наявність масштабних руйнувань біля бази.

Передбачалося використовувати дані винаходу в війні проти Китаю. При випробуванні «Товстуни» виявлялися певні труднощі — пусковий механізм не міг забезпечити необхідну дальність стрільби. Однак, ця проблема була вирішена як раз перед початком Великої Війни.

У жовтні 2077 року острів був спішно запечатаний, і його вчені евакуювалися[1].

Планування Редагувати

Будівля всередині складається з двох частин: арсеналу бази і підрівня бази. На підрівень бази можна потрапити тільки після початку “Без пощади“.

Арсенал бази Форт-Стронг Редагувати

Відразу від входу направо, потім ще один поворот направо призведе до закритого кабінету генерала Брока. У самому кабінеті на столі біля терміналу лежить 5-й випуск журналу “Посібник таємним операціям США“ — «Хто там ходить?»

Підрівень бази Форт-Стронг Редагувати

Квести Редагувати

Без пощадиВцілілий належить очолити битву за Форт-Стронг і роздобути ядерні минизаряды Братства Стали.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

згадується в питанні на завданні "Fallout Shelter" «Випробування — ігрове шоу».

Поява Редагувати

Форт-Стронг з'являється у Fallout 4 та згадується у Fallout Shelter.

Баги Редагувати

Іноді неможливо потрапити всередину Форт-Стронга — можливі вильоти з гри. Причини появи бага невідомі.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 4Question Icon Форт-Стронг знаходиться на місці реально існуючої військової бази Дир Айленд, що знаходиться на кінці півострова Уінтроп (у грі представлений як Нордхаген-Біч).

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

Шаблон:Navbox Братство Стали