FANDOM

Gametitle-FO3 TP
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Фортеця.

Фортеця ЗШ#Fallout 3|Помилки перекладуIcon sic (англ. Haven) — локація The Pitt, доповнення до Fallout 3.

Опис Редагувати

Вхід у Фортецю розташований на території Верхнього міста. Перед будівлею знаходиться двір з радіоактивними калюжами, деревами і статуєю людини, що стоїть на колінах. Сама будівля дуже висока і добре збереглося. Зовні і на самій фортеці можна побачити працюють світильники, які прикрашають будинок і відлякують трогів.

Планування Редагувати

Всередині Фортеці для обстеження доступні три нижні поверхи — вони з'єднані між собою сходами. У небагатьох збережених кімнатах в столах, шафах і урнах можна знайти випадкові предмети, крім цього можна підібрати дуже небагато вільно лежачих книг. Деякі кімнати завалені і недоступні. На ліфті, вхід в який розташований на другому поверсі, можна піднятися в апартаменти Ашура.

Тут, крім адміністратора, знаходяться особистий кабінет Ашура і медична лабораторія. У кабінеті знаходиться термінал управління турелями, з якого також можна відкрити розташований тут же сейф. У сейфі лежать запису Ашура, ментаты (2 шт.) і стелс-бій(2 шт.). В лабораторії коштує дослідний комп'ютер і колиска. Тут Самотній Подорожній знайде Сандру і дочка.

Охорона Редагувати

Будівля добре охороняється як всередині, так і зовні рейдерами. На верхньому поверсі є одна турель і кілька камер відеоспостереження. Також працює інтерком, з допомогою якого Ашуру передають важливу інформацію.

Квести Редагувати

Вільна праця — остання частина квесту проходить саме тут.

Цікаві факти Редагувати

На столі Ашура лежать чотири з 14 наявних у Пітте кришок від пляшок.

Поява Редагувати

Фортеця з'являється тільки у доповненні до Fallout 3The Pitt.

За лаштунками Редагувати

Галерея Редагувати