FANDOM

Gametitle-FO3.png

Фоллз-Черч (англ. Falls Church) — локація Fallout 3, місто в Співдружності Колумбія, на території довоєнного штату Вірджинія, на схід від Грейдича.

Опис Редагувати

Mbox default.png
Цей розділ не завершений
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Фоллз-Черч на карті знаходиться поруч з Грейдичем, Арлінгтоном та районом Мейсон, але потрапити туди можна через старе метро:

Локація населена численними супермутантами, боротьбу з якими веде загін бійців Братства Сталі під проводом паладином Хоссом, зустрічаючим Самотнього Подорожнього біля виходу зі станції «Меріголд». Крім нього, від загону залишилися тільки паладин і один з молодих послушників Братства, Пек, відрізаний мутантами і що закрився в одній з кімнат офісного будинку, розташованому на півдні. Два тіла послушників лежать у другому офісній будівлі, розташованому ближче до центру локації.

На сході знаходиться будівля ЛОБ Ентерпрайзис, охоронюване роботами, в надрах якого можна знайти унікальний Китайський пістолет «Зу-Рон 418».

Між ЛОБ Ентерпрайзис та офісною будівлею з Пеком знаходиться друге офісна будівля, всередині якого (на другому поверсі) можна виявити працюючий термінал з записом бухгалтера Еліс Уолтон.

Термінал в офісній будівлі Редагувати

Transcript.png

Не знаю, що відбувається. Хвилин двадцять тому прозвучали сирени, і ніби грім пролунав десь далеко. Нам не дозволяють залишати будівлю, і я не знаю, що діється на вулиці. Я боюсь... що це воно і є. Те, до чого ми йшли. Можливо, це останнє, що мені доведеться написати, тому прошу того, хто знайде цю записку, якщо я не виживу, передайте моїй родині, що я люблю їх.

Еліс Уолтон
Бухгалтер-аудитор
Головне бюджетно-контрольне управління
Департамент асигнувань на науку

Цінні знахідки Редагувати

Mbox default.png
Цей розділ не завершений

Книга «Сучасні замки» — можна знайти в офісному приміщенні, з якого потрібно визволяти послушника Пеку. Лежить на столі з сейфом недалеко від входу в будівлю. Кілька книг можна знайти в будівлі ЛОБ Ентерпрайзис, включаючи «Сучасні замки» — на столі директора поруч з терміналом.

Квести Редагувати

Загубився новачок

Поява Редагувати

Фоллз-Черч з'являється тільки у Fallout 3.

За лаштунками Редагувати

Місто Фоллз-Черч існує в дійсності і в світі "Fallout" відомий під довоєнним назвою.

Випадкова вікі