FANDOM

Gametitle-FO4 NW
Mbox cleanup
Ця стаття потребує поліпшення
Ця стаття містить грубі помилки, і/або в ній не вистачає важливої інформації, і/або вона неправильно оформлена. Поставтеся до її недоліків з розумінням і, якщо у вас є можливість, Будь ласка, допоможіть покращити цю статтю.

Ферма Данморов (англ. Dunmore homestead) — локація Nuka-World, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Локація у додатку «Nuka World», де проживає сім'я колишніх стрільців Бретт — Моніка і їх дочка Калі. Спочатку діалоги персонажів дуже короткі: Калі відповідає: — «Всі опитування вирішує тато. Я тут працюю». Моніка також відправляє відразу до свого чоловіка зі словами «Якщо хочеш щось купити, звернися до мого чоловіка. А якщо ні... забирайся звідси». Бретт — торговець, в наявності багато різної зброї і патронів.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

Всі предмети на фермі підсвічуються червоним, можна тільки вкрасти, але сенсу в цьому немає, так як цінного нічого не є, але якщо закінчити основну сюжетну лінію альтернативної (хорошою) кінцівкою, квестом «Сезон Полювання», перебивши при цьому всі банди «Ядер Світу», то при поверненні на ферму при розмові з Бреттом з'являється нова гілка діалогу — «Банди знищені», в результаті Бретт дуже радий цій новині і дає знижку на свої товари плюс ключі від сейфа («Ключ від сейфа Данморов»), і вирішує взяти все, що сподобається. Сам сейф знаходиться недалеко, на заході від ферми (див. галерею).

Поява Редагувати

Ферма Данморов з'являється тільки у Nuka-World.

Галерея Редагувати