FANDOM

Feargus urquhart.jpg

Фергюс Уркхарт(англ. Feargus Urquhart) — американський розробник комп’ютерних ігор, глава компанії Obsidian Entertainment.

Біографія Редагувати

Фергюс Уркхарт отримав популярність, працюючи в компанії Interplay Entertainment, зокрема, як лідер Black Isle Studios, підрозділу Interplay, що займався розробкою комп’ютерних рольових ігор. Підрозділ був створений Уркхартом в 1997 році. У його складі Уркхарт випустив дві перші ігри серіалу Fallout. У 1999 році сайт RPG Vault (IGN) присудив Уркхарту нагороду Unsung Hero of the Year (укр. «Невідомий герой року»), зазначивши, що більшість шанувальників ігор не підозрюють про внесок Уркхарта в проекти Black Isle Studios, так як він відразу відмітає всі спроби визнати його досягнення.

Коли Interplay зіткнулася з фінансовими труднощами і майбутнє Black Isle Studios стало невизначеним, Уркхарт і кілька інших ветеранів індустрії покинули студію, щоб в 2003 році створити компанію Obsidian Entertainment. Уркхарт зайняв у ній пост глави компанії.

В даний час Фергюс Уркхарт живе в Ірвайні (Каліфорнія). Одружений, виховує двох дітей.

Посилання Редагувати

Фергюс Уркхарт у Вікіпекдії.

Випадкова вікі