FANDOM

Gametitle-FNV OWB

ФІДО (англ. FIDO) — вогнепальну автоматичну зброю з Old World Blues, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Рушницю-киберпес K9000

Зовні від звичайного K9000 цей кулемет відрізняється незначно — на стовбурі замість зображення собаки породи лабрадор нанесено зображення собаки породи бульдог, а біогель, в який занурений мозок, має червоний колір. Крім того, ФІДО володіє «голосом», відповідним більш великої і агресивного собаку.

Характеристики Редагувати

ФІДО завдає більш високий шкоди, ніж К9000, і використовує патрон калібру .44 «Магнум», замість стандартного .357 «Магнум», проте має більший розкид. Крім того, він має більш жорстку віддачу, в результаті чого вимагає від стрільця ще більшої фізичної сили («Сила» 9). Як і у базової моделі шанс критичного попадання і шкоди при критичному попаданні знижені наполовину. Зброя оснащена оптичним 3-кратним прицілом з червоним підсвічуванням.

Це зброя вимагає від стрільця серйозних навичок у поводженні з вогнепальною зброєю («Зброя» 85).

Місцезнаходження Редагувати

Ця зброя може бути отримано в результаті модифікації рушниці K9000, що проводиться за наступною схемою:

Матеріали:Вимоги:Продукція:
Icon repair
Доповнення Old World Blues
Icon level
ФІДО (1)

Різновиди Редагувати

Примітки Редагувати

  • Кур'єр може отримати два примірники К9000, кожен з яких може бути перероблений в ФІДО.
  • Для виготовлення ФІДО можна використовувати як стандартний K9000, так і рушницю з встановленими модифікаціями.
  • ФІДО не може бути модифікований.

Поява Редагувати

ФІДО з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasOld World Blues.

За лаштунками Редагувати

Назва рушниці очевидно є відсиланням до широко поширеної у США прізвисько для собаки — Fido (російський аналог — Кулька або Бобик).

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox зброю FNV