FANDOM

Шаблон:Неэнциклопедично

Mbox cleanup
Ця стаття потребує поліпшення
Ця стаття містить грубі помилки, і/або в ній не вистачає важливої інформації, і/або вона неправильно оформлена. Поставтеся до її недоліків з розумінням і, якщо у вас є можливість, Будь ласка, допоможіть покращити цю статтю.

Mbox default
Незавершена стаття про Van Buren

Утильщики (англ. Salvagers) — група колишніх ув'язнених з Нової Каліфорнійської Республіки, діючі за спеціальною програмою для роботи в Сшае. Знаходячи там різний мотлох, вони продають його НКР в обмін на їх подальшу свободу.

Опис Редагувати

Гірничодобувна бригада 370, на чолі якої стояв якийсь Портер, який вважає себе винним у створенні нових проблем для НКР. Невдале пограбування банку в східній частині НКР призвела до того, що всю групу та і самого Портера посадили у в'язницю.

Протягом цих років ув'язнення частина банди Портера втекла з в'язниці з різних причин, але вони не знали куди саме йти і або здалися, або були спіймані. В'язниця, в якій знаходився Портер, перестала контролюватися і влада перейшла під контроль авторитету. Частина групи Портера тікає з в'язниці і доходять до Денвера.

У Денвері вони встановили наметове містечко, і почали виконувати мета пошуку різних припасів у зруйнованих будинках, планували створення торгового аванпосту і намагалися виконати обіцянку у вигляді взяття Денвера під контроль НКР.

Життя і проблеми в Денвері Редагувати

Утильщики в Денвері схожі на плем'я фабричних робітників, працюючи до 60 годин в тиждень за мізерну винагороду, відчайдушно намагаючись поліпшити добробут не тільки для себе, але і для своїх сімей. Крім цього, в Денвері мешкає величезна кількість диких собак, і періодично йдуть шторми.

Утильщики діляться на дві групи:

  • На зрадників — очолюваних Хардином, які хочуть піти з Денвера з різних причин.
  • На злих — очолюваних Антіном, є групою рейдерів.

За лаштунками Редагувати

В Fallout: New Vegas є два персонажа, Дермот і Сент-Джеймс, які заробляють добуванням брухту. І в оригіналі, і в локалізації не згадуються «Утильщики» (англ. Salvagers), тільки утиль (англ. Salvage).

Поява Редагувати

Утильщики повинні були з'явитися у Van Buren.