FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття

Устричний бар Шенли (англ. Shenley's Oyster bar) — невідзначена локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Знаходиться західніше (лівіше) будівлі «Хьюбрис Комікс». Являє собою внутрішній дворик з літнім кафе та 3-х поверхова будівля, на першому поверсі розташоване кафе і вхід в кухню «Устричний бар Шенли». Всередині один рейдер. Сходи ведуть на дах, звідки можна розглянути прилеглі околиці, проміжні поверхи недоступні. Перед виходом на дах в кутку скелет у наручниках, ножівка і кістки лівої руки. Піднявшись по драбині, ліворуч від халупи, що стоїть на даху, можна знайти червоний скриня, праворуч від нього дерев'яні ящики — встрибнувши на них, можна забратися вище і між двухскатными дахами пронизати зелену сумку і коробку з хімікатами, звідти видно люк на даху будівлі «Хьюбрис Комікс». У халупці жовтий дерев'яний ящик. Під поличкою на даху — коробка з боєприпасами.

До локації ведуть 4 проходу, 2 закрито дверима з ланцюгами, 2 заміновані і охороняються турелью. Локацію тримають рейдери. Частина з них засіла в будинку навпроти і в будівлі паркування. Біля західного входу під навісом хімлабораторія.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява Редагувати

Устричний бар Шенли з'являється тільки у Fallout 4.