FANDOM

Gametitle-FNVGametitle-FNV DMGametitle-FNV HHGametitle-FNV OWBGametitle-FNV LR

Улісс (англ. Ulysses) — персонаж Lonesome Road, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Антагоніст доповнення. Улісс був одним із семи кур'єрів, найнятих Віктором, які повинні були доставити дивні пакети до північних воріт Стрипа. Улісс повинен був доставити платинову фішку, але це завдання передоручили Кур'єрпісля таємничого зникнення Улісса. Згідно з його власними словами, Улісс — не його справжнє ім'я. Він вичитав його в старій книзі (з опису стає ясно, що мається на увазі 18-й президент США генерал Улісс Сімпсон Грант) і взяв собі з тієї причини, що це «ім'я Старого Світу».

Історія Редагувати

У минулому Улісс був членом могутнього племені Косоплетов з Арізони, яке в 2247 ріку уклала альянс з нещодавно утвореним Легіоном Цезаря, почавши виконувати роль розвідників в ході завоювання Арізони. Улісс був одним з кращих розвідників Косоплетов, пройшовши величезні відстані у пошуках ворогів, як Легіону, так і Косоплетов. Однак, як тільки кампанія Легіону в Арізоні була закінчена, Цезар «нагородив» своїх союзників, розірвавши союз і зрадивши їх, завоювавши і повівши в рабство так само, як він робив це з іншими племенами Арізони. Самобутність племені була стерта з пам'яті, а сопротивлявшиеся асиміляції були розіпнуті на стовпах уздовж траси 40.

«Умиротворення» Драй-Уэлз Вульпесом Инкультой викликало в Улісса особливу біль, проте його вірність Цезарю і носиться Уліссом прапор з Биком запобігли його дезертирство. Завдяки своїм здібностям і сильної особистості Улісс швидко став важливим і незамінним фрументарием Легіону, почавши подорожувати по пустках вже кур'єр. Цезар наказав йому не вбивати нікого з представників своєї професії, оскільки безліч кур'єрів були таємними членами Легіону. У 2274 ріку, після того, як НКР досягла дамби Гувера, Улісс перетнув Колорадо і був першим серед легіонерів, хто побачив дамбу і НКР. Цезар вважав їх відповідною метою для нової військової кампанії. Для нього цей символ Старого Світу став нав'язливою ідеєю і чудовим об'єктом докладання сил його людей, але Улісс думав, що дамба Гувера зрештою вб'є Цезаря — неважливо, переможе той у битві за неї або програє.

Улісс продовжував подорожувати по пустках, досліджуючи їх для Цезаря. Між 2274 і 2277 ріками Улісс знайшов спільнота людей під назвою Розлом, яка була, за його словами, «нацією, яка робила свій перший вдих». Розлом був оточений і сформований символами Старого Світу і міг стати для Улісса справжньою Батьківщиною, способом покинути Легіон. До жаху Улісса, процвітаюче суспільство було відкрито і анексовано НКР, що у свою чергу привернуло увагу Цезаря, який послав туди невелику армію для завоювання. У Улісса були плани щодо збереження суспільства, але до того, як він зміг щось зробити, найнятий НКР Кур'єр ненавмисно приніс туди посилку з Наварро, в якій перебувала копія ЕД-Е.

Улісс був захоплений посилкою, яка несла в собі символ довоєнної Америки, який він раніше ніколи не бачив. Це пристрій став вісником руйнування: хтось активував ЕД-Е, і той почав «говорити», швидше за все почавши програвати записи доктора Вітлі, які активували кілька ядерних боєголовок, як і раніше зберігалися в підземних шахтах. Наслідки сталися негайно і були страшні: Ештон і Хоупвиль були зруйновані вщент. Земля тряслася від підземних вибухів, вбиваючи жителів і ховаючи там живцем як батальйони НКР, що охороняють місцевість, так і партизан Легіону Цезаря, «перерезающих» лінії постачання, що з'єднують Розлом і дамбу Гувера.

Ця катастрофа потрясла Улісса, практично убивши його плоть і дух, але в долі були на нього інші плани. Кілька медичних робоглаз, активованих копією ЕД-Е, визнали прапор Старого Світу на спині Улісса і врятували йому життя. Відтоді його життя змінилося, і він зрозумів, що навіть одна людина може вплинути на життя багатьох інших. Єдиний, хто вижив у Розломі (точніше, єдиний розумний і «неушкоджений» вижив, оскільки іншим дісталося щось гірше, ніж смерть), він звинуватив Кур'єра в руйнуванні місця, яке могло стати його справжнім будинком, того, що «більше, ніж Ведмідь, більше, ніж Бик». В 2277 році він повернувся до Цезарю, дізнавшись, що той програв першу битву за дамбу Гувера, і був призначений на нову посаду.

У той же рік Цезар відіслав Улісса до Великого Солоного озера в якості посла і спостерігача в плем'я Белоногих, які мали намір приєднатися до Легіону. Белоногим належало знищити Нью-Ханаан, тим самим перерізавши один з шляхів постачання НКР в Мохавской пустки, і вбити Джошуа Грехема. Пізніше Улісс став наставником Белоногих, прозваним «Носієм Прапора» за флагшток, який носив з собою. Улісс розповів Белоногим про цінності Легіону, показав багато складів із зброєю (наприклад, Спеніш Форк), навчив поводитися з вогнепальною зброєю. Після розграбування Нью-Ханаану Улісс звернув увагу, що Белоногие почали скручувати свої волосся в такі ж дреди, як і у нього. Для Белоногих це був знак поваги до наставника, для Улісса — жалюгідна насмішка над способом життя племені Косоплетов. Улісс сильно вразив Белоногих, але не так, як хотів того сам. Зокрема, його дуже сильно зачепило, що члени племені почали шанувати його самого, а не Легіон. Улісс дуже довго намагався зрозуміти, яке значення Белоногие вкладають у свої коси, поки не здогадався, що це безглуздо. Після Улісс брехав Белоногим про те, що Цезар поважає тих, хто користується вогнепальною зброєю. Такі дії наклали відбиток на його розум, він з гіркотою усвідомлював, що користується тими ж методами, що і Вульпес Инкульта — людина, зрадник його власне плем'я.

Нарешті, Улісс починає втомлюватися від споглядання загибелі ще одного співтовариства і завершує свої завдання, дані йому Цезарем. Він залишає Белоногим їх нові пристрої і йде, намагаючись знайти спосіб поодинці змінити історію і пробудити Америку — в надії отримати в результаті мирний і сильне місце зразок Розлому до катастрофи, оскільки вважав, що у НКР і Легіону немає відповіді на те, яким буде майбутнє людства в довгостроковій перспективі. Він поселяється на ранчо Вулфхорна, щоб зібратися з думками, і на деякий час стає успішним господарем ранчо, а іноді мандрує в якості кур'єра. В якийсь момент він знаходить шлях в «Сьєрра-Мадре», а також випадково забрідає в Велику Гору, залучений дивною, створеною не природою, а жорстокістю людини, погодою, нагадала йому про небо Розлому. Він слідував за нею, наче йшов уздовж русла річки, залишаючи по дорозі знаки Старого Світу, як він завжди робив, на випадок, якщо хто-небудь знайде його, наприклад, Кур'єр. Коли він вже було вирішив, що вітер і пісок ніколи не закінчаться, він підійшов до кратера. У ньому він знайшов установку Старого Світу, метеорологічну станцію X-17, яка продовжує пускати в небо блискавки.

Тут він потрапив у конфлікт між лицарем Ройс з Кола Стали і батьком Елайджею. Улісс врятував Ройс з медкомплексу Y-17, доглядаючи за нею в печері поблизу. Через деякий час після того, як Елайджа поговорив з Мозковим Центром, дороги Улісса і Елайджі перетнулися. Кур'єр направив екс-старійшину в «Сьєрра-Мадре», яка в кінцевому підсумку стала для Елайджі могилою. Від Крістін він дізнався про Братство Стали і вирішив, що Братство не здатне сформувати те майбутнє, в якому він хотів би жити.

Улісс поговорив з Мозковим Центром, зокрема з доктором Клейном, який згадує його як меланхолійного чоловіка, сильно цікавиться минулим. Розмова була перервана двічі: перший раз при спробі Елайджі втекти; другий випадок, судячи з усього, стерся з банків даних Клейна. Улісс також розмовляв з доктором Мебиусом. Під час перебування у Великій Горі Улісс задав їм питання: «Хто ви такі, що не пам'ятаєте свого минулого?» Це питання пробудив Мозковий Центр, змусивши їх згадати про Америку і прапор на спині Улісса — не просто прапор, але про місце, про яке вони дбали в минулому. Після цього пробудження Мозковий Центр розповів йому про те, що «як і раніше зберігає голос Америки» глибоко в центрі Розлому: «гігантах Розлому» — ядерних пускових установках, розташованих по всій території Розлому, а також про те, що пристрій для їх активації також знаходиться там. Улісс залишив Велику Гору, вирішивши поодинці змінити постапокаліптичний світ так само, як Кур'єр змінив Розлом.

У 2281 році Віктор найняв Улісса, щоб той доставив платинову фішку до північних воріт Стрипа. Він прийшов у відділення «Мохаве Експрес у Примме, щоб отримати ордер на доставку, але несподівано побачив ім'я Кур'єра далі за списком. Він запитав, чи живий носій цього імені, оскільки думав, що Кур'єр загинув в Розломі. Джонсон Неш повідомив йому, що Кур'єр все ще живий. Бажаючи побачити смерть Кур'єра і пам'ятаючи про старому наказі Цезаря, Улісс відмовився доставляти посилку, сказавши тільки «Ні, нехай Кур'єр номер шість несе посилку». Він хотів, щоб сама пустку Мохаве вбила Кур'єра, і зник без слів.

У якийсь момент до другої битви за дамбу Гувера Улісс передає Кур'єру повідомлення: координати зруйнованого каньйону на захід від Примма, а також слова: «Кур'єр номер шість. — Улісс». Улісс хоче знищити його новий будинок — так само, як Кур'єр знищив будинок Улісса.

Lonesome Road Редагувати

Улісс грає головну роль в Lonesome Road. Він є антагоністом доповнення.

Кур'єр отримує сигнал, в якому Улісс пропонує зустрітися в Розломі, щоб завершити почате. Потрапивши в Розлом, Кур'єр знаходить копію ЕД-Е, через яку з них періодично спілкується Улісс.

Улісс відрізняється крайнім холоднокровністю і незворушністю. Він веде з Кур'єром довгі бесіди про цивілізаціях, повідомляє, що давно знає Кур'єра, його вчинки та ім'я (хоча лицем до лиця вони ніколи не зустрічалися), і пропонує роботу — донести до храму якусь посилку. Притому Улісс дає зрозуміти, що не хоче самостійно вбивати Кур'єра, так як це суперечить наказам Цезаря, а сподівається, що Кур'єр сам загине в Розломі.

Якщо гравець знайшов голодиски з щоденником Улісса, він може згадати події, описані в них, в діалогах, тим самим дозволяючи дізнатися деякі факти про минуле Улісса.

Після виходу з обвалення тунелю Улісс розповість про катастрофу, що сталася в Ештоне Хоупвиле з вини Кур'єра.

Після того, як гравець добереться до даху готелю «Боксвуд», Улісс вийде на зв'язок в останній раз і пояснить, що йому потрібен лише ЕД-Е. незалежно від вибору діалогів, ЕД-Е перейде під контроль Улісса, вдарить Кур'єра струмом і відлетить у невідомому напрямку. Кур'єр, діставшись до храму Улісса, може звільнити ЕД-Е перед фінальною сутичкою.

Битва в Розломі Редагувати

Нарешті, шостий і сьомий кур'єри зустрічаються лицем до лиця. Улісс знаходиться прямо перед готової до пуску ядерної ракетою, оточений кількома робоглазами. Він має намір запустити всі наявні в Розломе ракети або на НКР, або Легіон, або на обидва цих співтовариства (залежить від того, на чиїй стороні Кур'єр). Маючи рівень навичок «Красномовство» 100 (90, якщо у Кур'єра висока репутація в Легіоні Цезаря, НКР або Нью-Вегасе) та/або зібравши всі голодиски Улісса, або прослухавши всі записи ЕД-Е і маючи його в напарниках, можна відрадити його від цієї затії. Тоді Улісс плечем до плеча стане битися з Кур'єром проти проникли в будинок Мічених і не буде перешкоджати жодним маніпуляціям з консоллю запуску ракет. По закінченні доповнення Улісс добровільно залишиться в Розломі, тому що «його дорога підійшла до кінця». Він буде сидіти на краю обриву неподалік від початкової точки доповнення. Кур'єр може поговорити з Уліссом щодо ключових подій в Мохаве, запитати про те, чи знайшов він щось нове (в цьому випадку Улісс подарує йому які-небудь корисні речі) або дізнатися рецепти бітера блокіратора зміїних укусів (можливо баг або помилка розробників, Кур'єр і так знає рецепт блокіратора зміїних укусів).

Якщо ж Улісса не вдалося відговорити, залишається лише битися. Він дуже добре екіпірований, може включити стелс-бій, володіє високою регенерацією, крім того, Кур'єра атакують робоглазы, а з тилу нападають Мічені, яким взагалі без різниці, кого вбивати. На початку бою Улісс кидає світлошумову гранату, зменшує всі параметри бою Кур'єра на 50.

Убивши Улісса, Кур'єр накриває його тіло прапором Старого світу і йде назад в Мохаве.

Близько катастрофи в каньйоні з'являється ящик, який містить ключові предмети, доповнення.

За лаштунками Редагувати

  • Улісс — латинська форма грецького імені міфічного царя Ітаки Одіссея, прославився як учасник Троянської війни, розумний і хитрий оратор. Очевидно, проводиться аналогія між Е-ДЕ, «засланим» місце Розлому, спричиняючи загибель, і Троянським конем, ідея використання якого належить Одіссею. Улісс ж використав Е-ДЕ проти Кур'єра і на благо своєї помсти. Одіссей відрізнявся не тільки відвагою, але і хитрим, спритним розумом (звідси його прізвисько «хитромудрий»). Однак, за словами самого Улісса, він носить ім'я людини, «який жив задовго до знищення Старого світу, під час двох прапорів». Мова йде про Громадянську війну в США (1861-1865), а ця людина — Улісс Грант, генерал Півночі і майбутній президент США. Кур'єр навіть може помітити, що Грант — історична особистість, на відміну від міфологічного Одіссея.
Файл:Flag of California.png
  • У разі підтримки НКР (або у випадку вбивства Цезаря і якщо квест «Не буди ведмедя!» не буде провалений) під час першої розмови Кур'єра і Улісса допомогою ЕД-Е Улісс скаже, що двоголовий ведмідь — не перший історичний американський символ, і додасть, що у символу Старого Світу одна голова. Це є відсиланням до сучасного прапора Каліфорнії в нашому світі, який з'явився в 1846 році під час революції. На цьому прапорі зображений звичайний, одноголовий ведмідь, внизу є напис «Каліфорнійська Республіка» (Сalifornia Republic).

Цікаві факти Редагувати

  • Улісс — єдиний персонаж у грі, для створення особи якого не використовувався вбудований редактор персонажів. Розробники створили його голову з нуля.
  • Всі характеристики SPECIAL Улісса мають максимальне значення (як у Гая Магнуса, полковника Ройза і Френка Хоррігана зFallout 2).
  • Навіть після зняття з трупа Улісса пильовика і респіратора вони не пропадуть з його тіла.
  • За кількістю ОЗ Улісс — найнебезпечніший гуманоїд в грі.
  • З-за того, що унікальна «голова» Улісса — це банальний «неігровий» шолом (в ігровому редакторі G. E. C. K. має ID NVDLC04HelmetUlysessNPC і позначається як Ulysses' Mask), у неї при розмові не рухаються губи. Щоб приховати цей момент і був доданий респіратор.

Поява Редагувати

Спочатку Улісс повинен був з'явитися ще в оригінальному Fallout: New Vegas в якості можливого напарника, однак був вирізаний з гри. Його неодноразово згадують в Dead Money, Джошуа Грехем згадує Улісса в Honest Hearts, стверджуючи, що той може працювати на Цезаря. Запис його голосу можна почути на двох голодисках Old World Blues, а локація «Спостережний пункт Улісса» дозволяє припустити, що він бував тут.

Галерея Редагувати

Антагоністи