FANDOM

Gametitle-FO4

Тінь Стали (англ. Shadow of Steel) — фракційний квест Братства Стали Fallout 4.

Докладне проходження Редагувати

Після завершення квесту Возз'єднання і виходу з Форт-Хаген Вцілілий бачить, як з неба летить величезний дирижабль і винтокрылы Братства Стали. На піп-бой приходить радіоповідомлення, який потрібно прослухати. З цього моменту і починається даний квест. Вижив повинен з'явитися в Кембриджський поліцейський відділок і разом з паладином Дансом піднятися на дах, де їх чекає винтокрыл.

Винтокрыл доставляє Вижив і Дансу на Придвен — дирижабль Братства. В дорозі можна відстрілювати всіх зустрічаються супротивників з минигана, що знаходиться на борту гвинтокрила. На палубі Придвена героїв зустрічає пілот-капітан Келс. Він каже, що Вижив повинен зустрітися з їх ватажком Старійшиною Мэксоном.

Необхідно прослухати мова Мэксона, а потім поговорити з ним. Незалежно від колишнього статусу в Братстві, старійшина дарує Вижив титул лицаря і повний комплект силовий броні, яку можна отримати на головній палубі. Також після цього можна взяти Дансу з собою в якості напарника.

Баги Редагувати

Якщо з Форту-Хаген не вийти через ліфт, який піднімає на дах, то квест може не початися і з паладином Дансом не вийде почати діалог. Мабуть, розробники через недогляд прив'язали скрипт до цього дійства. Щоб квест почався, можна в будь-який час повернутися в Форт-Хаген і вийти на дах за допомогою ліфта.