FANDOM

Gametitle-FNV

Турбо (англ. Turbo) — медпрепарат Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

У грі турбо виглядає як балончик гвинти, прикріплений до упаковки лаку для волосся. Ефект турбо полягає в короткочасному уповільнення часу в навколишньому світі, включаючи руху ворогів, швидкість польоту снарядів ворогів (і снарядів Кур'єра). Однак швидкість пересування персонажа і його скорострільність зброї залишаються без змін.

Здатність «Призикорення часу» (20 разів застосувати турбо), а також особливість «Виверт Логана» (якщо є додаток Old World Blues) і здібності «День під кайфом таХімік» сильно збільшують тривалість дії турбо.

Турбо викликає короткочасний ефект «буллет-тайм», який помітно уповільнює внутрішньоігрові час, що, в свою чергу, робить великий вплив на оточуюче. Турбо не уповільнює фізику зіткнень, рухів або дій персонажа. NPC і фізика об'єктів, навпаки, будуть відчувати великі штрафи до швидкості на час дії препарату. Швидкості снарядів як персонажа, так і його ворогів, будуть зменшені, оскільки кулі, гранати та метальна зброя, як тільки вилітають зі зброї/рук, стають об'єктами ігрової фізики. Такий же ефект застосовується до об'єктів, які можна вкрасти або пересунути.

Тимчасові статусні ефекти будуть тривати довше під впливом турбо. Наприклад, проміжки дії отрути, який зазвичай завдавав 6 одиниць шкоди кожні 3 секунди, будуть відповідно збільшені. Тривалість дії стелс-бою також буде збільшена. Це не означає, що застосування турбо збільшить тривалість вищезазначених ефектів та після закінчення дії турбо. Гра лише ставить у відповідність тривалість ефектів в уповільненому часу турбо-режиму і поза його.

Такі дії, як перегляд Піп-Бою, щоб увімкнути або вимкнути його підсвічування, взяття зброї напоготові або його прибирання також будуть сильно уповільнені. Необхідно відзначити, що у турбо дуже висока ймовірність звикання, а ефекти звикання вельми неприємні — Кур'єр в цьому випадку втрачає 2 одиниці спритності. У режимі V. A. T. S. цей наркотик не принесе якоїсь відчутної користі, а от поза цього режиму він буде дуже корисний снайперам, які тікають від ворогів зі зброєю ближнього бою, щоб відновити ОД. Оскільки швидкість всіх навколо, за винятком Кур'єра, зменшена, то він спокійно може відбігти подалі і вистрілити, і в той же час відновити ОД під час бігу.

Також, зручно використовувати турбо при спробі проникнення на базу Бомбістів. Щоб добігти до воріт, знадобиться приблизно 3-4 штуки. Правда, в цьому випадку майже напевне виникне залежність, так що не забудьте взяти детоксин.

Виготовлення Редагувати

Турбо може бути виготовлений самостійно за наступною схемою:

Матеріали:Вимоги:Продукція:
Icon repairIcon level
Турбо (1)

Випробування Редагувати

«Призикорення часу»: необхідно використовувати турбо 20 разів. Нагорода — збільшення тривалості ефекту від нього.

Місцезнаходження Редагувати

Поява Редагувати

Турбо з'являється тільки у Fallout: New Vegas.