FANDOM

Gametitle-FNV LR

« Смерть прийде з-під землі. У Розломе треба стежити і за небом, і за землею під ногами... Мохаве стане для них легкою здобиччю. »

Улісс

Ця стаття про істот, про квесті див. Мешканці тунелів.

Тунельник (англ. Tunneler) — істота Lonesome Road, доповнення до Fallout: New Vegas.

Історія Редагувати

Якщо розпитати Улісса, то можна дізнатися, що Тунельники мешкали в Розломе до катастрофи.

Можливо, це нащадки людей, сховалися під час ядерної війни у мережі печер під майбутнім Розломом, утвореної витоком вод з несправного водопроводу. Радіація і ФЕВ все ж таки проникали в тунелі, але в менших дозах — не вбиваючи людей, а формуючи з них нових, змінених істот. Тунельники добре пристосовані для життя під землею, їх великі очі чудово бачать у темряві (але чутливі до світла), а люмінофор на кінцях зубців є не тільки отрутою, але й засобом спілкування; міцна луска Тунельников відмінно захищає їх від фізичних ушкоджень, так і від радіації.

Коли в Розлом прийшли солдати НКР і Легіону, Тунельники стали для них проблемою, яку вони недооцінили. Перехід від автотраси в напівобвалені тунелі можна знайти групу мертвих солдатів НКР, що займалися зачисткою переходу від «малонебезпечних істот, що живуть у тунелях»; солдати були обізнані про те, що Тунельники бояться яскравого світла і використовували світлошумові гранати, але загинули всі до єдиного. Після катастрофи, що створила Розлом, Тунельники почали активно освоювати поверхню; за словами Улісса, вони можуть заселити всю пустку, оскільки мало що може їм протистояти.

Види Редагувати

Тунельник Редагувати

Найбільш поширений тип Тунельников, зазвичай нападають групами. Мають 75 ОЗ, наносять 25 очок збитока. Їх вбивство приносить 50 ОО.

Отруйний Тунельник Редагувати

Самий слабкий тип Тунельников, можуть бути в зграї разом з звичайними Тунельниками. Мають 50 ОЗ, наносять 15 очок збитока. Їх вбивство приносить 50 ОО.

Великий Тунельник Редагувати

Другий за величиною вид Тунельников, має 125 ОЗ, завдає 35 очок збитока. Їх вбивство приносить 50 ОО.

Тунельник-король Редагувати

Самий сильний і великий вид Тунельников, має 475 ОЗ, завдає 175 очок збитока. Єдина особина живе в печері Аваддона.

Місця проживання Редагувати

Примітки Редагувати

  • Люмінофор у великій кількості міститься в їх крові, а також служить активним отрутою на їх шипах.
  • Візуально нагадують помісь гекон, трога прибульця.
  • Відповідно словами Улісса, зграя Тунельников легко роздирає на шматки кігтя смерті. До цього діалогу, на початку тунелю, гравець може помітити кігтя смерті, який по скрипту не буде атакувати гравця, а буде продовжувати рух углиб локації. Через кілька секунд можна почути гучний рик, а біля перевернутої фури знайти його труп.
  • Тунельники бояться світлошумових гранат і можуть впасти в сказ при вибуху такої гранати в безпосередній близькості від них.
  • Попадання з сигнального пістолета підпалить Тунельника і змусить його в страху бігти до тих пір, поки він буде горіти.
  • Безпосередньо після того, як Тунельники вилазять із землі, вони відзначаються як нейтральні істоти.

Поява Редагувати

Тунельник з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasLonesome Road.

Галерея Редагувати

Істоти