FANDOM

Gametitle-FO4

« Двісті років тому Національна гвардія була затребувана більше, ніж коли-небудь раніше. Цей об'єкт був розширений якраз перед падінням бомб. Зовсім недавно це місце посещалось членами Братства Стали для відпочинку та ремонту Силовий Броні. »

— Опис в Survival Guide стор. 294

Тренувальний майданчик Національної гвардії (англ. National Guard training yard) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Невелика військова база, яка складається з вербовочного пункту, казарм і складу. Зовні будівлі охороняються турелями. Зліва від вербовочного пункту розбитий винтокрыл і пункт приготування їжі. В бункері поруч з винтокрылом жовтий дерев'яний ящик. Бункер праворуч від казарм заміновано, всередині коробка з боєприпасами. Багато диких гулей.

На першому поверсі вербовочного пункту в дальньому кутку тіло паладина Братства Стали лицаря Эстлин.

У приміщенні казарми можна зустріти світиться гуля (оживляє убитих гулей).

На складі встановлені лазерні пастки, є протектрон, якого можна активувати. Є верстат для броні і зброї верстак. За дверима з терміналом (вимагає пароль офіцера) — станція обслуговування броні.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

Поява Редагувати

Тренувальний майданчик Національної гвардії з'являється тільки у Fallout 4.

Баги Редагувати

  • При першому відвідуванні локації робот-охоронець замкнений у будці позаду основної будівлі. Якщо поруч з дверима підірвати міну, то він активізується і переходить в бойовий режим. Після цього він починає їздити по будці і періодично текстурою вилазить за двері. З цієї текстурі проходить шкоди від зброї ближнього бою, зокрема від ножа. Якщо сісти, то періодично буде проходити бонус прихованої атаки (після відвідин будівлі бункер залишається закритим, тобто, лут з робота підняти неможливо).

Галерея Редагувати