FANDOM

Gametitle-FO4

« Це «спільнота виходу на пенсію» у всіх сенсах. У більшості жителів не було сім'ї, про яку можна було б розповісти, і вони опинилися тут з-за фінансових проблем. »

— Опис в Survival Guide стор. 311

Трейлерний парк «Фидлерс Грін» (англ. Fiddler's Green Trailer Estates) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Невеликий кемпінг, розташований на північний схід від Форт-Хагена чи захід від водоочисної станції «Уестон». У центрі басейн, навколо нього вісім житлових фургонів, залишки колишніх зручностей, розруха. У парку утворилася пристойна компанія диких гулей на чолі з босом (залежить від рівня протагоніста). Є пункт приготування їжі біля басейну і хімлабораторія у далекому подвійному фургончику. У басейні росте дика смоляника і на дні складний сейф . В офісі прокату легкий сейф в якому лежить ключ від трейлера в «Фидлерс Грін». Поруч термінал прокатного офісу легкого рівня, який відкриває сейф.

Поруч з басейном, з його західної сторони, під високим деревом поруч з двома залізними бочками знаходиться вхід до укриття, звідки транслюється сигнал лиха, що з'являється після активації ретрансляційної вишки 0BB-915.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

Станція «Оберленд»: дикі гулі • «Фидлерс Грін» є локацією, призначеної для зачищення від гулей.

Примітки Редагувати

На полиці нижче останньої третьої запису «Нова білка» — шашлик з білки і суп з білки.

Поява Редагувати

Трейлерний парк «Фидлерс Грін» з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати