FANDOM

Gametitle-FNV OWB

Трансумпорталлер Великої Гори! (англ. Big Mountain Transportalponder!) — зброю Old World Blues, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Предмет, відноситься до категорії «зброя». З його допомогою можна переміщуватися з Великої Гори на пустку Мохаве і назад.

Отримання Редагувати

Трансумпорталлер виявляється в інвентарі Кур'єра по закінченні основної сюжетної лінії Old World Blues: після того, як він(а) так чи інакше розбереться з Мозковим Центром, вийде з лабораторії і буде продемонстрована кінцівка доповнення.

Використання Редагувати

Кур'єр може використовувати трансумпорталлер необмежену кількість разів, перебуваючи на відкритому просторі. Трансумпорталлер не працює:

При використанні трансумпорталлера в Великий Горі Кур'єр опиняється в відкритому кінотеатрі «Мохаве» біля зруйнованого телепортационного супутника, а при використанні в Мохавской пустки — на балконі Розумного Будинку у центральному куполі Великої Гори.

Примітки Редагувати

  • Переміщення працює, навіть якщо Кур'єр перевантажений.
  • При використанні трансумпорталлера паралельно з включеним стелс-боєм можна побачити, що енергія всередині пристрою зеленого кольору.
  • Трансумпорталлер не можна використовувати в режимі V. A. T. S.

Поява Редагувати

Трансумпорталлер Великої Гори! з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasOld World Blues.

Шаблон:Navbox Зброя Fallout: New Vegas