FANDOM

Gametitle-FNV

Торговець озброєнням (англ. Arms merchant) — персонаж Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Торговець зброєю на 188-му торговому посту.

Біографія Редагувати

Торговець озброєнням служила в армії НКР на мохавской пустки. Вона носила звання штаб-сержанта, командувала третім взводом роти «Браво» гарнізону дамби Гувера. У 2277 рікбрала участь у Першій битві за дамбу Гувера.

Пізніше, в 2280 ріку, двоє солдатів-новобранців її взводу напилися на Стрипе і пропустили перекличку. Командир наказав штаб-сержантові покарати їх як дезертирів, але вона відмовилася, за що була звільнена без суду, що цілком відповідає суворому характеру і репутації полковника Кассандри Мур.

У 2281 ріку вона торгує зброєю на 188-му торговому посту і бачиться з бійцями колишнього свого взводу, що проходять з Маккаррана у бік річки Колорадо і назад. Вона допомагає новобранцям боєприпасами та екіпіровкою і стежить, щоб новий командир добре з ними звертався.

Образ Торговця зброєю Редагувати

Колишній штаб-сержант погано ставиться до військового командування НКР у Мохаве, кажучи, що вони, сидячи в Маккарране, недооцінили масштаби Першої битви за дамбу Гувера. Мабуть, це відноситься і до президентові Кимболу. Вона вважає, що НКР марно витрачає ресурси, намагаючись обороняти Мохаве, так як Республіка повинна «не сидіти на дамбі, а перейти через Колорадо і наваляти Цезарю як слід».

Будучи звільненою з армії, зберігає близькі стосунки з колишніми товаришами по службі, а за її манерам, і, можливо, по виправці, Кур'єр вгадує в ній солдата НКР.

Торговець зброєю в Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти торговця зброєю на 188-му торговому посту. Вона продає зброю (у тому числі снайперські гвинтівки і карабіни), броню (в тому числі посилену бойову броню «Марк 2» та шолом до неї), вибухівку і збройові модифікації.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином

Поява Редагувати

Торговець озброєнням з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Баги Редагувати

  • Набута Кур'єром посилена бойова броня «Марк 2» може пропасти, якщо в інвентарі є інша така ж, причому якщо не пропала відразу, то складаючи в контейнер з однотипними — так само пропаде. Вихід - викинути глючную версію броні на землю і знову підібрати (версія гри 1.4.0.525).