FANDOM

Gametitle-FOT

Токкаматта (англ. Toccamatta) — персонаж Fallout Tactics, один з командирів-супермутантів армії Гамморина.

Опис Редагувати

Токкаматта — розумний і талановитий супермутант, який займає пост «Верховного Інквізитора» в армії супермутантів[1].

Він був присутній під час першого штурму укріпленого району Супермутантів на околиці Сент-Луїса бійцями Братства Сталі під командуванням генерала Барнаки. Він наполіг, щоб генерала захопили живим і доставили до нього для допиту.

Однак цінного бранця не зуміли доставити до Оцеолу — загін супермутантів був перехоплений і знищений у Пустки роботами Калькулятора. З дизайн-документів відомо, що Токкоматта — єдиний вижив з загону Супермутантів, що потрапив у влаштовану роботами засідку[2].

Токкоматту можна знайти в підземному бункері на базі супермутантів в Оцеоле — він тяжко поранений і вмирає. Поговоривши з ним[3], можна дізнатися про обставини загибелі його загону.

Екіпірування і спорядження Редагувати

Токкаматта носить важкі і громіздкі металеві обладунки[4] з золоченими наплічниками (які, можливо, є відзнакою командира високого рангу) і озброєний імпульсними рукавичками.

Примітки Редагувати

в оригінальній грі розробниками допущена помилка в написанні імені персонажа — Toccomatta замість Toccamatta.

Поява Редагувати

Токкаматта з'являється тільки у Fallout Tactics.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. «Toccamatta is one of the gifted, clever, Super Mutants. As such, he has been promoted to the rank of High Inquisitor.»
  2. «He is the last survivor of a robot ambush.»
  3. увага: розмова можливий тільки поки живий Гамморин, після його загибелі вмирає і Токкоматта
  4. в інвентарі не з'являються (Non Lootable)