FANDOM

Gametitle-FNV

«Той самий» (англ. That Gun) — унікальна зброя Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Ця зброя з футуристичним дизайном, що використовує 5,56-мм патрон, є наступником пістолета калібру .223 з ранніх ігор серії. Зліва у цього револьвера знаходиться світлодіод, що сигналізує про стан зброї: він зелений, коли револьвер готовий до стрільби (крім того, про готовність попереджає ще й звуковий сигнал), і жовтий при перезарядці зброї.

Характеристики Редагувати

«Той самий» — це автоматичний п'ятизарядний револьвер із барабаном який відкидається на бік, що використовує гвинтівочні 5,56-мм патрони. Ця зброя володіє чималою вагою (від чого стрілку потрібна сила 6 або вище) і незначно поступається іншим револьверів по шкоді , при цьому значно перевершуючи їх в плані скорострільності: взвод курка і обертання барабана виробляються силою віддачі, а не мускульною силою стрільця, тому по темпу ведення вогню він лише трохи поступається напівавтоматичному 9-мм пістолету.

Ця зброя вимагає від стрільця певних навичок у поводженні із вогнепальною зброєю («Зброя» 50).

Місцезнаходження Редагувати

Пістолет знаходиться в Новаці, в магазині сувенірів «У динозавра». Його можна купити у Кліффа Бріскоу або ж вкрасти зі складу (пістолет лежить на полиці, праворуч від входу), просто зламавши дуже легкий замок, стягнувши ключ від складської кімнати або ж купивши його (ключ) в ході виконання квесту « Давай політаємо ».

Модифікації Редагувати

Як унікальна зброя, «Той самий» не може бути модифікований.

Різновиди Редагувати

В оригінальній грі аналогів не мав, поки доповнення Gun Runners 'Arsenal не додало в гру 5,56-мм пістолет.

Нотатки Редагувати

  • Якщо Кур'єр скаже Клиффу Бріскоу, що його прислала Дженні Мей Крофорд, то отримає знижку, проте спочатку йому все ж доведеться поговорити з нею і отримати рекомендацію;
  • Це єдина одноручна зброя, яка використовує бронебійні патрони;
  • «Той самий» можна ремонтувати за допомогою 5,56-мм пістолета з Gun Runners 'Arsenal, ремонтного набору зброяра або у торговців. При взятої здатності « Тимчасове оснащення » його можна лагодити за допомогою будь-якого іншого пістолета;
  • Ефективність зброї збільшиться при наявності здатності « Ковбой » (+25% до втрат);
  • У деяких локалізаціях він може бути названий як «Рушниця».

Поява Редагувати

Револьвер «Той самий» з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

  • За словами Джоша Соєра, назва походить від того, що гравці сприймають його як «той самий револьвер» — із Fallout і Fallout 2.
  • Як і пістолет калібру 0.223, «Той самий» є відсиланням до револьверу Ріка Декарда — головного героя фільму «Той, що біжить по лезу». Тим не менш, у цій версії є й відмінності — у нього один спусковий гачок, а не два, і більш «атмосферний» зовнішній вигляд. Він також може стріляти патронами калібру .223.
  • Хоча з опису цієї зброї в Fallout і Fallout 2 випливає, що даний револьвер є конверсією гвинтівки (цим пояснюється такий незвичайний калібр), ні в одній з ігор серії Fallout немає жодної повнорозмірною гвинтівки, що використовує револьверний принцип заряджання.