FANDOM

Gametitle-FO3

« Ха! Людський пам'ятник своєї власної смерті. Це з-за того сміття, яке там виставлений, півсвіту рознесло до чортів собачих. Ця смітник знаходиться відразу за Моллом. Ну знаєш, така здоровенна площа в центрі міста перед Капітолієм. Обережно, вона просто кишить супермутантами. »

Тридогнайт

Технічний музей (англ. Museum of Technology) — локація Fallout 3, будинок у районі Молла.

Опис Редагувати

Будівля музею — одне з небагатьох, що збереглися після війни, однак всередині зруйновані стіни та перекриття, видно дірки в даху, до того ж пошкоджена велика частина експозиції.

Розташування Редагувати

Знаходиться в районі Молла, на південний схід від Історичного музею.

Квести Редагувати

Цікаві знахідки Редагувати

  • Стелс-бій на постаментах: один у вестибюлі праворуч і два зліва сходами у вестибюлі на 2 поверсі.
  • Книга «Нікола Тесла і ви» в контрольній кімнаті на 2 поверсі навпроти головного входу в музей (вхід з 1 поверху по сходах), за терміналом техобслуговування.
  • Книга «Пістолети і кулі» в захаращеній кімнаті, потрапити в яку можна через балкон, що виходить в зал з ракетою «Дельта IX». Для того, щоб потрапити на цей балкон, потрібно піднятися на самий верх залу, забратися на перила і зістрибнути вниз (див. галерею).
  • Навпаки балкона (див. пункт вище), на один проліт нижче, знаходиться ніша. Потрапити на неї можна так само, як і на балкон. В ній знаходиться штурмова гвинтівка і два ящики з боєприпасами. Так само там є матрац, але в деяких версіях гри спати на ньому Подорожній не може, хоча Музей зачищений.
  • Квантова ядер-кола у службовому приміщенні планетарію.

Примітки Редагувати

  • На плакаті Музею крім його експонатів згадується якась розширена позашкільна освітня програма і пропонується звертатися за додатковою інформацією у Офіс реєстрації заявок (The Admissions office) по телефону 202-555-1123.
  • В атріумі розташовувалася колекція зброї, але від неї залишилися лише порожні вітрини та інформаційні таблички. Серед іншого, тут були виставлені гвинтівка «Спрінгфілд» зразка 1861 р., штурмова гвинтівка М199 і електромагнітна рейкова гармата X277 «Вайпер».
  • Сама цікава експозиція — «Демонстраційне Сховище». На дверях є номер «106».
  • В експозиції присутні макети космічних апаратів: ракети «Дельта IX» місяцеходу «Вірго II».
  • На макеті місячного модуля знаходиться параболічна антена, придатна для ремонту передавальної апаратури радіостанції «Новини Галактики».
  • Весь музей кишить супермутантами різного рівня. Але це можна виправити, якщо прокрастися в офіс охорони: він знаходиться там же, де і супутникова тарілка для радіостанції. Достатньо зламати термінал у двері і запустити автоматичну охоронну систему. Там же знаходиться другий термінал, зламавши його, можна дізнатися, що частина військових експонатів закрита у вогнетривкій шафі в офісі планетарію (офіс знаходиться в самому планетарії).
  • Гордість музею — величезний планетарій. Супермутанти теж люблять яскраву демонстрацію зоряного неба і неодмінно зайдуть її подивитися, як тільки їм випаде така можливість.
  • У всесвіті Fallout першою людиною в космосі був американець — капітан Карл Белл. У музеї є скелет астронавта. Має бути ще й скафандр, але залишилася тільки інформаційна табличка та розбита вітрина.

За лаштунками Редагувати

Очевидно, що за основу Технічного музею узятий Національний музей авіації та космонавтики Смітсонівського інституту, де дійсно виставлені «Флаєр» братів Райт, штучні супутники, костюми астронавтів і так далі. Також цей музей славиться своїм планетарієм, який носить ім'я Ейнштейна.

Поява Редагувати

Технічний музей з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати