FANDOM

Gametitle-VB

Технічна демоверсія Van Buren (англ. Van Buren tech demo) — тестова версія гри Van Buren, вона ж не вийшовший Fallout 3 від Black Isle Studios.

Історія Редагувати

Була створена під час розробки гри. На питання про її створення віце-президент Bethesda Softworks, Пітер Хайнс відповів: «...публікувати чий-небудь незавершений продукт або відносяться до нього матеріали — це не те, що ми маємо намір робити.» Кілька скріншотів і одне відео були опубліковані на No Mutants Allowed 30 квітня 2007 року, а 2 травня вийшла і сама демоверсія.

Опис Редагувати

Сюжет демоверсії не пов'язаний з основним і повинен був стати навчальним прологом для закінченої гри. Події розгортаються під час Великої війни на території США, десь в районі Співдружності Середного Заходу або Тихоокеанської Тимчасової Зони[1]. Персонаж гравця в демоверсії носить ім'я Громадянин (хоча і використовує модель В'язьня). Батьки Громадянина виявилися пожерті, так як не повірили попередження про ядерному ударі і сирен. Громадянин зумів дістатися до центру переселення і тепер перебуває в супроводі капрала Армстронга з 4-ї чи 13-ї бронепехотной дивізії. Щоб досягти Сховища, їм доведеться дати бій комуністам-повстанцям. Коли вони опиняться всередині, Громадянин повинен буде запустити систему життєзабезпечення.

У демоверсії присутні кілька деталей. По-перше, протагоніст жіночої статі не носить тюремний комбінезон, а тільки нижню білизну без верху. По-друге, портретом протагоніста-чоловіки є фотографія Еріка Ву з сайту Eric Conveys an Emotion (або просто Емоційний Ерік). У протагоніста-жінки портрета немає зовсім.

Баги Редагувати

У демоверсії величезна кількість багів, як і годиться будь незавершеної гри.

  • Деякі види зброї призводять до вильоту гри при спробі використання. Деякі з них потребують понад 100 тисяч ОД, що робить неможливим їх використання. Деякий зброя не стріляє навіть будучи зарядженим.
  • Багато локації можуть бути завантажені через консоль, але або призводять до вильоту, або до «заморожуванню» гри.
  • Спроба заговорити з Армстронгом на початку демоверсії може призвести до вильоту в операційну систему.

Галерея Редагувати

Посилання Редагувати

Демо-версію можна завантажити з даних ресурсів:

Примітки Редагувати

  1. Відповідно, це або місце служби Армстронга, або часовий пояс, зазначений у Lil' Pip 3000 Громадянина (Pacific Standard Time).

Випадкова вікі