FANDOM

Gametitle-FO4

Icon sequenceНаступна інформація заснована на даних, отриманих за допомогою консольних команд и деякі деталі можуть конфліктувати з основним каноном.

Термінали та голозаписи, о боже (англ. Terminals & holotapes, o my!) — вирізана локація, присутня в ігрових файлах Fallout 4, але доступна для входу і виходу тільки при використанні консольних команд.

Опис Редагувати

Локацію можна відвідати тільки за допомогою консольної команди coc zUnusedSubwayTerminalShowcase. Перехід здійснюється в маленьку кімнату з неактивним протектроном. З одного боку є двері ведуть на тупикову станцію метро, де можна знайти тільки скелет і каску. З іншого боку є прохід униз у кілька підземних приміщень і коридорів між ними. Зліва в коридорі стоїть термінал Грізвольда з голодиском «Збірник віршів Грізвольда». Якщо пройти далі, то праві двері виходить в кімнату з трубами, терміналом і сейфом. На столі лежить голодиск «Дефрагментатор „РобКо“» і в сейфі — ще один голодиск «turret override.exe». Через двері наліво коридор веде до відкритого простору з рейдерами і турелями. Другий аналогічний голодиск «turret_override.exe» можна знайти поруч зі сходами біля терміналу. Піднявшись по сходах можна виявити останню кімнату з цікавим дизайном і терміналом Сью.

Всього в локації можна зустріти 5 рівневих рейдерів (один — обов'язково жінка) і 3 рівневих турелі.

Примітки Редагувати

Термінал Грізвольда з голодиском «Збірка віршів Грізвольда» і термінал Сью є копіями терміналів і голодиска з Монсеньйор-Плаза.

Поява Редагувати

Локація «Термінали та голозаписи, о боже» з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати