FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FNV

« Тенпенні-Тауер — це дітище Алістера Тенпенні, іммігранта з Англії, який прибув на Столичне Пустище в пошуках багатства. »

Завантажувальний екран

Тенпенні-Тауер (англ. Tenpenny Tower) — локація Fallout 3, велике поселення на Столичному Пустищі.

Розташування Редагувати

Знаходиться на північний захід від Мегатонни і схід депо «Уоррінгтон». На тлі Пустища легко помітно здалеку. Одне з найвищих будівель за межами Вашингтона.

Опис Редагувати

Історія Редагувати

За словами Мастерса до Великої війни будівля використовувалася як розкішний готель, післявоєнна історія будівлі невідома. На момент 2277 ріка будівля належить Алістеру Тенпенні, англійської багатієві. За словами Роя Філліпса, башта була забрана людьми Тенпенні у її попередніх жителів, які були виселені.

Майбутніх мешканців вибирав сам Алістер, грунтуючись на їх платоспроможності (велику допомогу в цьому йому надав містер Берк) і тепер майже всі жителі — заможні багатії.

Доступ Редагувати

При першому відвідуванні Подорожнім Тенпенні-Тауер біля воріт будівлі стоїть гуль Рой Філліпс. Він говорить інтеркому Густаво, безуспішно намагаючись потрапити всередину. Після того, як він закінчить, Самотній Подорожній може зв'язатися з Густаво сам. Спочатку той вилає його, прийнявши за Роя, але непорозуміння буде тут же дозволено. Якщо Самотній Подорожній запропонує 100 кришок, пройде перевірку на красномовство або згадає, що він прибув з завданням Берка Густаво відкриє ворота і привітає. При видаленні Самотнього Подорожнього від воріт, останні закриваються, після чого їх можна відкрити за допомогою натискання на панель з внутрішньої сторони біля охоронця або повторним викликом по интеркому.

Планування Редагувати

Зовні Редагувати

По периметру будівля огороджена високим муром з бетонних плит і розсувними металевими воротами на південному боці. По той бік будівлі недалеко від воріт за каменем знаходиться жебрак води Віллі. Праворуч від входу через відкриті ворота знаходиться місце відпочинку охорони. Зліва від входу розташовується кав'ярня, а далі за ним стрільбищі.

З північної сторони будівля має металеві каркаси заввишки в декілька поверхів і зачинені двері, що ведуть у генераторну. Будівля має вхід у Тенпенні-Тауер — хол, хол і на самому верхньому поверсі виходи на балкон через пентхауси Тенпенні і люкс. Балкон Тенпенні розташований прямо над майданчиком за стрільбищем охорони.

Всередині Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Тенпенні-Тауер — хол

Головний вхід в будівлю призведе в просторий хол, де ведеться торгівля і активне життя. На першому поверсі є магазини «Шик» та «Новий Стиль», кафе «Бомонд», клініка здоров'я і бар. Також у залі за великим столом сидить голова охорони Тенпенні Густаво. На верхньому рівні холу є кімнати відпочинку для завідуючих магазинами. У холі є входи в генераторну, апартаменти Тенпенні.

Icon disambig
Основна стаття: Апартаменти Тенпенні

Потрапити туди можна, рухаючись по сходах холу нагору і пройти через двері. Тут у великому залі на верхньому рівні вежі є простороное приміщення, для таких заможних постояльців, як Майкл Хоторн, Сміливець Герберт Дешвуд, С'юзен Ланкастер і подружжя Едгар Веллінгтон II і Міллісент Веллінгтон де вони відпочивають і проводять свій особистий час.

Icon disambig
Основна стаття: Пентхауси

Вхід в пентхауси можна потрапити на ліфті, який можна викликати в холі. Це люкси для найвпливовіших людей у Тенпенні-Тауер: Алістера Тенпенні, Містера Берка і подружжя Ірвіна і Тіффані Ченів. Пентахаусы мають виходи на балкон і в люкс, який можливо дістанеться Самотньому Подорожньому (див. Сила Атома).

Icon disambig
Основна стаття: Мій люкс у Тенпенні-Тауер

Це одне з можливих жител Самотнього Подорожнього, в якому знаходиться робот-дворецький Годфрі.

Квести Редагувати

Населення Редагувати

Якщо виконаний квест «Тенпенні-Тауер» мирним або силовим шляхом на стороні гулей, то все колишнє населення вежі (крім Шейкса в мирному способі) поступово буде замінено наступними гулями:

Цінні знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

Поява Редагувати

Тенпенні-Тауер з'являється у Fallout 3 та згадується у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

В інтерв'ю журналу «1UP» Еміль Пальяруло каже що прообразом Тенпенні-Тауер є хмарочос Фиддлерс Грін з фільму Джорджа Ромеро «Земля мертвих» 2005 року. У Фиддлерс Грін також жила еліта суспільства, підтримуючи високий рівень життя, сам хмарочос був обгороджений барикадами, стінами і парканами під високою напругою, який не підпускав до його жителям зомбі з навколишніх нетрів.

Баги Редагувати

  • pcIcon pc «Золоте видання» При першому відвідуванні магазину Ентоні Ліна на полицях прилавків не видно лежить одяг — з'являється при спробі якимось чином взаємодіяти з предметами шляхом натискання клавіші Z.
  • Ворота на територію готелю можуть виявитися заблокованими у відкритому стані.

Галерея Редагувати

</nowiki>

Концепт-арт Адама Адамовича Редагувати

Тенпенні-Тауер

Випадкова вікі