FANDOM

Gametitle-FO3

Телевежа KT8 (англ. Broadcast tower KT8) — локація Fallout 3.

Опис Редагувати

Одна з радіовеж, що зустрічаються в грі на Столичному Пустищі. Радіовежа розташована на найвищій точці скелі, підступи до якої розташовуються на півдні і заході. Східну і західну сторону від сусідньої скелі поділяє прохід, у північній частині якого є лаз у дренажну камеру.

Сама ж скеля зайнята супермутантами і кентаврами, які також розташувалися в південному передгір'ї. Супермутанти облаштували свій табір металевими укріпленнями з колючим дротом на східній стороні скелі, щоб уникнути загрози падіння вниз. Сама ж радіовежа справна: при включенні розташованого на її підставі рубильника вона починає транслювати радіосигнал «Сьєрра Ромео».

Джерело сигналу «Сьєрра Ромео» Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Дренажна камера (радіосигнал «Сьєрра Ромео»)

Розташування Редагувати

KT8 розташована на північний схід від Сховища 87, строго на південь від Шейлбриджа і на захід від стоянки «П'ять осей» та заправки Рокбрейкера.

Цінні знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Нижче наведено повний список окремо лежачих предметів* в дренажній камері.

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

Після виконання квесту «Жива вода», коли на Столичної Пустки з'являються патрулі Анклава, на моменті підходу до отвору між скелями можна спостерігати сцену, в якій супермутант за допомогою свого гранатомета збиває один з двох пролітають повз винтокрылів. Підбитий транспорт падає в прохід між скелями.

Поява Редагувати

Телевежа KT8 з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати