FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Тед.

Тед Гундерсон (англ. Ted Gunderson) — персонаж Fallout: New Vegas, син багатого скотопромисловця Хека Гундерсона, викрадений підручними Мортімера, вирішив повернути «Білих Рукавичок» до канібалізму.

Біографія Редагувати

Тед народився в сім'ї Хека Гундерсона, багатого скотопромисловця з НКР. У 2281 ріквін приїхав на Стрип разом з батьком, який вів ділові переговори з Марджорі з товариства «Біла рукавичка».

Тим часом Мортімер, бажаючи повернути «Білих рукавичок» до канібалізму, задумав нагодувати всіх членів суспільства чоловічиною на традиційному ежевечернем банкеті. Карлайл Сент-Клер III, який повинен був стати головним блюдом, зумів сховатися від його підручних, і їм довелося терміново шукати заміну. Нічого краще, ніж викрасти Теда прямо зУльтра-Люкс», вони не придумали. Кухар Філіпп замкнув юнака в холодильнику.

Образ Теда Редагувати

Тед дуже схожий на свого батька. Він такий же простий чоловік і настільки ж емоційний і запальний.

Тед у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти в «Ультра-Люкс» батька Теда Хека, який пропонує нагороду за його знаходження. Про те, що Тед живий і замкнений у холодильнику, розповідає Чонсі, Мортімер, якщо Кур'єр викличе його довіру, пропонує звільнити Теда, переконавши його, що сталося непорозуміння, або вбити Теда і звалити провину на його батька.

Знайшовши Теда в холодильнику, Кур'єр може звільнити його, сказавши, що його викрали, щоб з'їсти, або збрехати («Красномовство» 38), що хтось намагається посварити Хека з «Білими рукавичками». Звільнений Тед слід за Кур'єром, який може привести його до батька або викрити Мортімера, подавши до столу «солодку телятину» і ввівши хлопця в закрите крило «Гурмана», коли метрдотель буде говорити, що члени товариства його тільки що з'їли.

Дізнавшись про зникнення Теда, Кур'єр може розповісти про це Уолтеру Фебусу, який бажаючи помститися Хеку, запропонує нагороду за вбивство обох Гундерсонов.

Убивши Теда для Мортімера, Кур'єр може забруднити його кров'ю раковину і ліжко в пентхаусі Хека, щоб потім сказати секьюритрону, ніби його вбив батько.

Поява Редагувати

Тед Гундерсон з'являється тільки у Fallout: New Vegas.