FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття

Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших театрах.

Театр «Чарльз-В'ю» (англ. Charles View Amphitheater) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Розташована в центрі Бостона на набережній, на північний захід від станції «Парк-Стріт». Являє собою театральну сцену під відкритим небом і прибудову позаду неї. Локація населена представниками секти «Стовпи спільноти», яка сподівається на преображення всього Співдружності у той стан, в якому воно було до Великої війни.

Мешканці Редагувати

При виявленні локації, Вцілілий може вступити в діалог з мешканцями, і поговорити в підсумку з їх головою — братом Томасом. Той запропонує вступити в групу «Стовпи суспільства» і, незалежно від обираних реплік, запропонує продовжити розмову в прибудові позаду сцени. Там, під час другого розмови, брат Томас вже запропонує віддати йому все майно добровільно чи силою. З високою харизмою можна вибрати загрозливу репліку третього рівня (червону) і піти живим, з усім добром, нікого не вбиваючи. Можна всіх вбити. Можна погодитися на умови сектантів і піти в очікуванні обещаемого щастя. У будь-якому випадку, відзначається квесту немає. Під час діалогу супутники Вижив можуть сказати 1 або 2 репліки (останнє залежить від того погодиться чи ні головний герой), так, наприклад, Силач відмовиться віддавати свій молот оскільки не хоче стає стовпом (гра слів стовп - стовп), а Кюрі попередить, що з цього нічого доброго не вийде.

У співдружності також можна знайти їх агітаційну Листівку «Стовпів спільноти».

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

Емоджен і її коханець

Поява Редагувати

Театр «Чарльз-В'ю» з'являється тільки у Fallout 4.