FANDOM

Gametitle-FO4

« Невелика будівля оздоровчого центру на околиці Лексінґтона для престарілих чи помешавшихся. »

— Опис з Survival Guide стор. 266

Таємничі сосни (англ. Mystic Pines) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Знаходиться строго на південь від Гнилий звалища і на захід від Альянса.

Являє собою зруйноване одноповерхова будівля пансіонату з невеликим внутрішнім садком. По всьому будинку є інвалідні крісла. В будинку є кілька кімнат для жителів, загальна зона зі стійкою реєстрації і кухня.

Загальна зона оформлена на зразок святкування Хеллоуїна — поруч з автоматом розвішані малюнки з гарбузами, поряд з кюветою-гарбузом повішена святкова стрічка з фразою Happy halloween. На стіні є фігура кота, яка складається з клаптів[1], поруч висять картини.

За пансіонатом знаходиться маленьке кладовище. Дві замкнені двері рівня середній не дають проникнути в сусідні кімнати. Перша двері веде в підвал, друга — в складське приміщення, де є дві аптечки першої допомоги з медпрепаратами та диво-клей.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

  • Під санаторієм знаходиться підземний комплекс, де розташувалися вчені з Альянса.
  • Неповний комплект силовий броні мається на північному сході від локації, вона знаходиться у літака винтокрыла в північній частині ставка або в самому ставку, на дні поруч з винтокрылом.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Невідомо, чи займалися мешканці пансіонату грою «Прикріпи хвіст ослу» на манер .