Fandom

Архіви Fallout

Танді

6302статті у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share

Танді (англ. Tandi) — персонаж Fallout і Fallout 2, дочка лідера Шейді Сендс Арадеша, пізніше другий Президент Нової Каліфорнійської Республіки.

Fallout Редагувати

Танді хоче покинути Шейді Сендс, але побоюється за батька. Коли Виходець із Сховища покине село і відправиться у Сховище 15, повертаючись в рідне Сховище 13, він дізнається, що Танді викрали Хани. Після того як Виходець врятує дівчину, він повинен повернути її в Шейді Сендс вдячному батькові. Тепер, коли б Виходець не зайшов в це сільце — йому там завжди раді. Також після даного квесту в розмові з Танді з'явиться пропозиція інтимних відносин.

Якщо ж не заходити до Шейді Сендс, то Танді залишається в групі в якості напарника. У неї немає стандартних діалогів напарника, проте вона може під час бою підбирати і використовувати зброю. Хоча найчастіше б'ється тільки ножем, що аж ніяк не збільшує її живучість.

Fallout 2 Редагувати

FO02 NPC Tandi.png

У Fallout 2 сильно постаріла Танді — президент НКР (на посту президента вона вже понад 40 років). У розмові вона згадує про Вихідця із Сховища. Основний квест — спочатку добути мікросхеми у Сховищі 15, а потім домовитися з жителями Сховища 15 про приєднання до НКР.

Після Fallout 2 Редагувати

Танді померла в 2248 у віці 103 роки, після 52 років безперервного президентства. Таким чином, вона обиралася на чотирирічний президентський термін тринадцять разів поспіль. Враховуючи, що попереднім президентом був її батько Арадеш, багатьом (наприклад, майбутньому Цезарю) правління Танді уявлялося більше схожим на спадкову монархію. За словами Цезаря, Танді користувалася величезним авторитетом, її любили, і конгрес НКР не смів їй суперечити.

Кафе Розбитих надій Редагувати

У Fallout 2 є спеціальна зустріч — «Кафе Розбитих надій», в якому можна побачити молоду Танді з першого Fallout, яка говорить про Арадеша і Яна («він теж десь тут, може, в Абатстві?»).

Нотатки Редагувати

У Fallout під час розмови з нею при при натисканні на кнопку Розкажи про ... нічого не відбувається.

Поява Редагувати

Танді з'являється в Fallout , Fallout 2 і згадується в Fallout: New Vegas .

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

Випадкова вікі