FANDOM

Gametitle-FO3

Такома парк (англ. Takoma Park) — локація на Столичному Пустищі Fallout 3, район Вашингтону.

Опис Редагувати

Район представляє собою ізольовану локацію східніше району Вернон-сквер. Потрапити туди можна тільки по тунелю метро Вернон схід/Такома парк.

Тут розташовані невеликий житловий масив, банк і кафе, комісійний магазин, хімічна фабрика і автомайстерня.

Місцевість практично повністю контролюється супермутантами. В тунелях метро і по дорозі до парку Самотнього Подорожнього будуть чекати супермутанти і болотникв. Також вони патрулюють прилеглу до станції і магазину територію. За фабрику вони ж ведуть бій з найманцями компанії Кіготь.

Місця Редагувати

Околиці Редагувати

  • А — табір Ізабелли Прауд. Прохід до табору через фабрику і канал. Поруч за бетонними блоками скелет з речами.
  • B' — табір мутантів. Прохід до табору через Takoma Industrial.
  • З — табір мутантів з бегемотом. Близько фабрики є пункт управління артилерійською установкою — трейлер, на даху якого пульт для виклику вогню. Це також хороша позиція для снайпера.
  • Dукриття Пуловськи.
  • Брехня: підручник для конгресмена — в будці чергового, на початку шляху в Такома парк, при вході на станцію Вернон схід/Такома парк.

Мешканці Редагувати

Знахідки Редагувати

Поява Редагувати

Такома парк з'являється тільки у Fallout 3.

Баги Редагувати

Схід ставка поруч з табором Ізабелли Прауд можна «вивалиться» крізь текстури за межі локації, оглянути «конструкцію» завалів і дійти до одного з Монументів Вашингтона.

Галерея Редагувати