FANDOM

Gametitle-FO4 NW
Mbox default
Незавершена стаття

Табір хабологов (англ. Hubologist's camp) — локація Nuka-World, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Локація знаходиться на південно-заході «Ядер-Світа», приблизно посередині між осібно Грандчестер і станцією «Ядер-Світ». Являє собою колишню закусочну «Друмлин», в 2287 ріку переобладнану під житло групою хабологов. В таборі постійно проживають п'ятеро послідовників цього вчення — лідер Дару Хаббелл, сподвижники Філ Ролер, Роланда Хупер, Моріс Тернер і Тула Спинни. Шостий хаболог — Очистившийся — подорожує «Ядер Світу», вибираючи зручний момент для звернення Вцілілий у свою віру. Після успішної проповіді він повертається в табір.

Також тут можна побачити Найбільший Пожежний Гідрант у Світі, коли був головною визначною пам'яткою цього місця. Його висота — понад 30 метрів, а вага — майже 250 тонн. Його творець, художник Томас Дентон, стверджував, що він не тільки витримає удару торнадо, але і переживе ядерний апокаліпсис. Так воно і сталося.

Після виконання квесту «Подорож до зірок» хабологи покинуть свій табір і переїдуть на звалище «Ядер-Світу», забравши весь свій скарб, який до цього можна було тільки вкрасти.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява Редагувати

Табір хабологов з'являється тільки у Nuka-World.

Шаблон:Navbox Хабологи

Галерея Редагувати