FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою «Табір підривників».

Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші табори.

Табір підривників — юг (англ. Powder Ganger camp south) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Табір втікачів ув'язнених з банди Чавеса, влаштований для зручності роботи поруч із залізничним полотном. Один з чотирьох таборів, розташованих навколо виправної установи НКР. У таборі перебувають три підривника[1].

Розташування Редагувати

Розташований на південно-заході від виправної установи і строго на захід від східного табору підривників.

Квести Редагувати

Глава підривників Едді з'ясував, що Чавес відколовся від їх організації і створив свою банду, яка трясе каравани на території підривників, діючи незалежно від них. Всіх, кого посилав Едді до Чавесу розібратися не змогли його зловити або були вбиті. У черговий раз Едді попросить Кур'єра вистежити Чавеса і вигнати його з околиць.

Знахідки Редагувати

« Деякі хлопці на півночі хочуть створити організацію. Ми починаємо думати, що ідея непогана. Нам потрібно діяти спільно, якщо ми хочемо вижити. Думаю, і ти помічаєш, що мандрівників стало менше. Якщо вони стають розумнішими, треба порозумнішати і нам. »

Поява Редагувати

Табір підривників — південь з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Див. також Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Чавес з'являється тільки під час проходження «Шлях виправлення» і зникає з підривниками з табору після вирішення проблеми Підривників з його бандою.

Галерея Редагувати