FANDOM

Gametitle-FO1
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших табори.

Khans of New California

Табір Ханів (англ. Khan Base) — локація "Fallout".

Опис Редагувати

Це база рейдерів з угрупування «Ханів», розташована на південний схід від Шейді Сендс і існувала там до 2161 ріка. Табір являє собою застаріле одноповерхова будівля, оточене наметами простих рейдерів (є відомості, що до того, як рейдери зайняли це місце, будівля пустувала). В будівлі розміщений штаб, а також обладнані камери для утримання в'язнів.

Крім цього, табір має ринг для поєдинків[1].

Місцезнаходження базового табору було вкрай вигідним для рейдерів, оскільки звідси вони могли здійснювати нальоти на розташовані неподалік селища[2] та організовувати засідки на торговому шляху до Джанктауну.

Деяка віддаленість від табору Шейді Сендс і найкоротшого шляху до Джанктауну може бути викликана наступними обставинами:

  • рейдери не хотіли, щоб їх місцезнаходження постійної бази було встановлено слідопитами, ворогами чи конкурентами (при цьому, не виключено, що в районі організації засідок у них були тимчасові стоянки);
  • вибране місце забезпечувало найкращі і максимально комфортні умови існування (в околицях мався джерело води, умови для полювання або видобутку їжі і при цьому відсутнє радіоактивне і токсичний зараження місцевості...).

Мешканці Редагувати

Станом на початок 2161 року, банда рейдерів налічувала понад 16 осіб[5], озброєних легкою вогнепальною і холодною зброєю.

Події 2161 року Редагувати

У 2161 рікпід час одного з набігів на Шейді Сендс рейдерам вдалося захопити Тандем, доньку старійшини села Арадеша. Рейдери сподівалися отримати за неї хороший викуп. Арадеш звернувся за допомогою до Вихідцю з Сховища, який, виконуючи завдання по звільненню дочки старійшини, практично повністю знищив табір і всіх рейдерів.

Через кілька років Дэрион, єдиний вижив з Ханів, заснував банду «Нові Хани». Перебравшись у Сховище 15, вони продовжили набіги на каравани, ідеальним прикриттям їхнього табору послужили нічого не знають про їх справжні справах скваттеры.

Цінні знахідки Редагувати

Крім того, в таборі Ханів Виходець з Сховища може вперше отримати металеву броню, убивши Гарла і знявши її з трупа.

Розкажи про... Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Розкажи про...
Розкажи про...

Цікаві факти Редагувати

  • Череп на карті одягнений в монгольську хутряну шапку і носить монгольські звислі вуса;
  • На карті вибиті контури основного будівлі табору і двох найближчих наметів.
  • Табір вимирає, якщо Гарл убитий і залишилося не більше 8 рейдерів або не більше чотирьох разом з Гарлом.

Поява Редагувати

Табір Ханів з'являється тільки у Fallout.

Примітки Редагувати

  1. Виходець з Сховища може потрапити туди, лише борючись з Гарлом за порятунок Танді.
  2. Рейдер Толя згадує, що Шейді Сендс є не єдиним поселенням, яке вони «відвідують»
    «"Були ще деякі міста, які ми вшанували своєю присутністю."»
  3. Через добу після відвідування Шейді Сендс за умови, що радскорпионы знищені і Гарл живий, і до загибелі або порятунку.
  4. Повинен був сидіти в камері поруч з Танді.
  5. Відомий принаймні один пережив знищення табору учасник угруповання — Дэрион.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Табір Ханів