FANDOM

Gametitle-FNV HH

Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші табори.

Табір Скорботних (англ. Sorrows camp) — локація Honest Hearts, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Територія, підконтрольна племені Скорботних, починається біля гирла маленького припливу, в тому місці, де він впадає в річку Вірджін. На лівому березі встановлений покажчик «THE NARROWS». Щоб потрапити в локацію «Табір Скорботних», треба йти проти течії від гирла в бік витоку цієї мілководної річки 150 метрів. По обох берегах біля скель ростуть мескітови дерева. Сам табір складається з 3-х рівнів. Перший рівень розташований біля самої води. Тут є багаття і місця для відпочинку. 2-ий та 3-ій рівні розташовуються по обидва боки ущелини, з'єднані між собою перехідними дерев'яними містками, що висять над річкою на різній висоті, і являють собою систему печер: Світ-Флауер, Стоун-Боунз, Ґласс-Чайм, Хаф-Маус, Білого Птаха, Кроссроуд. Це вже інші локації.

Мешканці Редагувати

  • Незначна кількість представників племені «Скорботні».
  • Велика кількість воїнів племені «Мертва Коняка».
  • Жінка по імені Недремним Хмара — одна з можливих супутників Кур'єра.
  • Можна зустріти на 1-му рівні біля багаття Джошуа Грехема або Деніела, але разом — ніколи.
  • Якщо побродити по печерах 2 і 3 рівня, то можна зустріти і засідку з воїнів племені «Білі Ноги», і шамана (квестовий персонаж), та представників дружніх племен.

Цінні знахідки Редагувати

В даній локації їх не так багато, в основному, продукти харчування, але всі вони позначені червоним кольором, тобто їх взяття буде розцінено оточуючими як крадіжка майна.

Поява Редагувати

Табір Скорботних з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasHonest Hearts.

Галерея Редагувати