FANDOM

Gametitle-FNV.pngGametitle-AR.png
Icon disambig.svg
В Вікі Fallout є статті про інші табори.

Табір Серчлайт (англ. Camp Searchlight) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Невелике місто на пустці Мохаве, далеко на схід від Ніптону, на перехресті Магістраль 95/95-ї магістралі і 164-го шосе.

Історія Редагувати

До війни в Серчлайт була гірська виробка, в цьому таборі жили шахтарі, які добували золото на північної і східній золотих шахтах Серчлайта.

Напередодні Великої війни, з міркувань безпеки, регіональне управління поліції вирішило змінити стандартні маршрути вивезення ядерних відходів з атомної станції Сан-Онофріо, і три вантажівки, повні радіоактивних відходів, висунулися в Серчлайт. Дві машини тодішній начальник пожежної служби розмістив в гаражі пожежної частини Серчлайта, а для третьої не знайшлося місця і її довелося відіслати. З невідомих причин вона прибула в Коттонвуд-Коув[1]. Саме цей епізод більш ніж двохсотрічної давнини зіграє пізніше трагічну роль в історії міста.

Після Великої війни в місті влаштувалися бійці НКР, і в ньому був створений військовий табір. Військові розмістили в колишньому поліцейській ділянці свій центр зв'язку, в пожежному депо влаштували казарми, а підвал однієї з церков обладнали під склад.

Часта зміна розкладу нічного патрулювання приводила до порушень в караульній службі, що викликало тривалі перезміни. Розвідники Легіону Цезаря як дізналися про каністри з радіоактивними відходами і скористалися помилками командування табору. Вульпес Инкульта, один з кращих фрументариев Цезаря, підіслав до табору двох рекрутів — вони розкрили контейнери з відходами, при цьому самі миттєво загинули. Після цього все місто був заражений випромінюванням, основна частина гарнізону загинула, а решта бійців гулифицировалась. Пізніше Серчлайт заселили мутують тваринами, а на всій території табору встановився постійний радіаційний фон, що посилюється в міру наближення до колишньої пожежної частини.

У 2281 ріку, на в'їзді в західну частину міста, залишився лише блокпост НКР. Перший сержант Астор зі своїми бійцями намагається затримувати всіх необережних мандрівників. Він введе Кур'єра в курс справи і попросить допомоги — квест «разом».

Докладно про місто Редагувати

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Колесо фортуни

Познайомитися з містом Кур'єр може в ході квесту «Колесо фортуни», якщо погодиться попрацювати старателем в підпорядкуванні у Логана.

Периметр табору захищено п'ятьма неактивними турелями «Марк III»[2], які можна задіяти, якщо зламати поруч стоять термінали управління. Кожен термінал закритий різної складності паролями, від Дуже простого» до «Дуже складного».

Відділення поліції Редагувати

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Серчлайт — відділення поліції

Двері замкнені на ключ, який можна отримати тільки у Логана під час виконання квесту «Колесо фортуни», або знявши з його "мертвого тіла.

Крім квестових предметів, що з'являються тільки у ході квесту, в колишньому поліцейському відділку можна знайти працюючий термінал з журналом офіцера по зв'язку табору Серчлайт. Радіаційний фон в ділянці невеликий, 1-2 Рад/с.

Пожежне депо Редагувати

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Серчлайт — пожежне депо

Двері також замкнені на ключ, який можна добути тільки вищеописаними способами, а квестові предмети з'являються тільки в ході квесту.

У гаражі мешкають пара звичайних радскорпионов і дуже рідкісна радскорпион-матка. Біля тих самих вантажівок з відходами будуть лежати два трупи легіонерів-рекрутів, у яких можна знайти записку «Накази Легіону». Радіація тут піднімається до 17 Рад/с, в офісних приміщеннях радіація трохи нижче — 16 Рад/с.

У кабінеті колишнього начальника пожежної служби черговий термінал з записами про попередні події. В туалеті, в кабінці з двома скелетами, стоїть біля стіни унікальний пожежний сокиру — «Тук-тук». В кухні є досить значний запас опромінених продуктів, а на далекому від входу столі — кришка від «Сансет саспарілли» із зіркою.

Підвал церкви Редагувати

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Серчлайт — підвал церкви

Тут мешкають два золотих гекона. На підлозі, біля металевих полиць, лежить книга «Бойовий статут китайського спецназу». На столі лежать два дерев'яних ящики. В одному з них — три Святі осколкові гранати (при взятої «Дикої Пустки») або три ядерних пострілу (за її відсутності). Радіаційний фон досягає 6 Рад/с.

Початкова школа Редагувати

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Серчлайт — початкова школа

В колишній школі зараз мешкають тільки два золотих гекона, радіаційний фон невеликий, 2-3 Рад/с.

Будинок Редагувати

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Серчлайт — будинок

Тут живе колишній боєць НКР рядовий Едвардс, єдиний гулифицировавшийся солдатів гарнізону табору, пережив диверсію Легіону і зберіг розум, на відміну від своїх товаришів по службі. Радіаційний фон в будинку — 1-2 Рад/с. Цінних знахідок в будинку небагато, лише журнал «Люди і спілкування», але він належить Едвардсу.

Склад НКР Редагувати

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Серчлайт — склад НКР

Тут мешкають три старателя. Їх ватажок по імені Логан поскаржиться, що не може зламати термінал БД складу з інформацією про те, де зберігаються антирадиационные костюми. Якщо Кур'єру вдасться зламати термінал, то можна взяти у Логана квест «Колесо фортуни». У терміналі Кур'єр також почерпне трохи історії про довоєнний Серчлайте.

Квести Редагувати

  • Разом. Перший сержант Астор попросить вбити всіх «колишніх» солдатів гарнізону табору.
  • Колесо фортуни. Логан запропонує Кур'єру взяти участь у розграбуванні міста.
  • Око за Око. Третій вантажівка з радіоактивними відходами знаходиться на кручі прямо над Коттонвуд-Коув, так що при бажанні Кур'єр може «відновити справедливість» і відкрити двері вантажівки — бочки самі скотяться на табір Легіону, заражаючи місцевість внизу.
  • "Арахнофобія". Кур'єр може не залишитися байдужим і допомогти останньому розумного солдата, який пережив диверсію Легіону.

Примітки Редагувати

  • Перед церквою встановлено інформаційне двостороннє табло. Одна сторона зберегла ще довоєнну напис — «Bingo every tuesday night 6:30 9:30"». А ось над іншою, мабуть, попрацював хтось із легіонерів — від старої написи відірвав букви і склав нове слово: «"Revelation 9:6"». Це відсилання на Біблію (Об'явлення, глава 9, вірш 6) — «у ті дні люди будуть шукати смерті, але не знайдуть її; побажають померти, але смерть утече від них"» — натяк на гулификацию особового складу солдатів НКР.
  • Дві вантажівки з радіоактивними відходами в таборі відрізняються від третього у Коттонвуд-Коув, хоча прийшли з одного і того ж місця.
  • Темно-зелений світлофільтр підкреслює атмосферу міста, наскрізь просочену радіоактивними випарами. Однак він в тій же мірі пригнічує і підсвічування Піп-бою, з-за чого вночі орієнтуватися тут стає особливо складно.

Поява Редагувати

Табір Серчлайт з'являється у Fallout: New Vegas та згадується в All Roads.

За лаштунками Редагувати

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Інформація з терміналу начальника пожежної служби Серчлайта.
  2. Можливо, помилка в назві, так як турель в наземному виконанні.

Випадкова вікі