FANDOM

Gametitle-FNV.png
Icon disambig.svg
В Вікі Fallout є статті про інших табори.

Табір Легата (англ. Legate's Camp) — локація "Fallout: New Vegas", штаб легата Лания.

Опис Редагувати

Табір Легата розташований на Пустки Мохаве на південний схід від Фортифікаційного Пагорба і не так великий, як Форт. Він являє собою невеликих розмірів фортеця, вміло використовуючи природні скелі і високі металеві стіни. Пройти можна за відкидному мосту, протягнутому через рів, характерний для великих таборів Легіону. У табір Легата ведуть дві дороги, від дамби Гувера і від Форту, проте діючі ворота є тільки на провідну до дамбі. Ці ворота охороняють два легіонера-ветерана[1].

Внутрішнє оздоблення табору ще скромніше, ніж у Форті. Шість наметів для відпочинку воїнів, намет-склад, дві сторожові вежі з черговими на них легионерми-ветеранами, загорода для брамінів і клітина (обгороджена стіною майданчик), в якій живуть і навчаються пси Легіону. У центрі табору, в низині, є невелика відкрита арена, службовка для тренувань легіонерів. Проходи до кожної секції табору охороняються преторіанцями.

Нагорі — серце табору, військовий намет легата. У Лания два особистих охоронця-преторианца, які перебувають з ним або всередині, або зовні намети. Внутрішнє оздоблення намети являє собою відображення внутрішнього світу Лания, неуходящее дикунська минуле — стіл-жертівника Бога Марса для людських жертвоприношень.

У Табір Легата можна потрапити тільки на заключному етапі гри, вступивши у фінальну битву за дамбу Гувера. Якщо Кур'єр вибрав сторону Легіону, то він потрапляє сюди перед битвою на дамбі для останнього настанови від Легата і призначення командиром війська, який штурмує комір й дамбу. При виборі інших сторін Кур'єр потрапляє в Табір Легата вже після битви за дамбу, заради останнього діалогу з Легатом, який очолює в цьому випадку війська Легіону.

Мешканці Редагувати

  • Легат Ланий.
  • Легіонери-ветерани (близько 18) і Преторіанці (близько 6).
  • Пси Легіону (близько 4).

Примітки Редагувати

  • Якщо вибрати сторону Легіону, зачистити від легіонерів локацію перед візитом до Ланию, то після виходу з намету Кур'єра знову буде чекати готове військо.
  • Незважаючи на фрази воїна, який стояв поруч з кліткою для собак, пси легіону не беруть участь в битві за дамбу.
  • Граючи на стороні Легіону, якщо ввести консольну команду tcl при розмові з Легатом в його наметі, можна після розмови що-небудь вкрасти. У цьому випадку охоронці напали на Кур'єра, а потім вибіжать з намету. Ланий ж буде залишатися нейтральним. Якщо завести після цього з ним діалог, то він буде відповідати діалогу з Ланием, якщо проходити гру як противник Легіону.
  • Жінка в лахмітті, що сидить в наметі на колінах, вимовляє стандартні репліки раба.

Поява Редагувати

Табір Легата з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. За їх вбивство дається позитивна карма

Випадкова вікі