FANDOM

Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших таборах.

Табір Великих ханів (англ. Great Khan encampment) — локація

Опис Редагувати

Локація на пустки Мохаве, на південь від Сховища 19, на схід від кладовища Гудспрингс. Табір фактично знаходиться кар'єрі, але дуже близько від кордону. Потрапити сюди непросто.

Як потрапити Редагувати

  • Можна йти сюди прямо від кладовища Гудспрингс, раз у раз натикаючись на плакати «Обережно, кігті смерті», а потім на радскорпионов і на самих кігтів. Кігті бродять по всій північній границі кар'єра.
  • Можна обійти кар'єр по дорозі, яка йде з Гудспрингс на північ, а потім повертає на схід. Вам попадуться кілька роїв касадорів. Деякі з них можна обійти, видершись на скелі. Прикметами дороги до табору послужать розставлені на скелях тотеми ханів.
  • Якщо вам так чи інакше вдасться дійти по цій дорозі до Сховища 19, звідти потрапити в табір ханів вже значно простіше. Вийшовши з воріт стоянки, потрібно взяти трохи вліво, піднятися на гору, як можна вище (до білих скель) і піти на захід. Так ви опинитеся вище снують тут кігтів і дуже швидко досягнете «чорного ходу» в кар'єр. Пройшовши трохи вправо вздовж скель, ви побачите табір.

Мешканці Редагувати

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Табір — це дуже голосно сказано, насправді це просто багаття, 2 лежаки і 3 людини.
  • Піднятися на гору до білих скель від Сховища 19 не наткнувшись на пазурів смерті досить складно (особливо якщо з вами напарник(і)), бо кігті снують як раз по вершинах гір між притулком і кордоном кар'єра.
  • Про місце розташування табору можна дізнатися в результаті виконання квесту «Вилікувати лапу» або від безіменних робочих Слоуна.

Поява Редагувати

Табір Великих ханів ФНВ.

Див. також Редагувати

Шаблон:Navbox Локації Фоллаут: Нью Вегас

Випадкова вікі