FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FOTGametitle-FOBOSGametitle-FO3Gametitle-FO3 PLGametitle-FO3 BSGametitle-FNVGametitle-FO4Gametitle-VB

Сяючий гуль (або luminous necrotic post-hominis; англ. Glowing One) — істота серії ігор Fallout.

Опис Редагувати

Це гулі, які під впливом великої кількості радіації стали її живими провідниками. Сяючі гулі випромінюють радіацію, небезпечну для людей. Вони можуть бути небезпечними навіть після своєї смерті.

Сяючі гулі мають здатність випромінювати хвилі радіації як для самолікування та лікування найближчих гулей, так і для ураження цілі.

Часто сяючі гулі є ватажками диких гулей, так як ті прагнуть до них через радіацію, яку ті випромінюють.

Зважаючи на те, що в Основному регіоні багато сяючих гулів зберегли нормальні людські інтелектуальні здібності, створюється враження, що всі або майже всі сяючі гулі на Столичній Пустці стали дикими.

Сяючі гулі мають люмінесценцію; у темряві світяться яскравим жовто-зеленим світлом. Ймовірно, це пов'язано з тим, що вони мають велику кількість радіоактивних речовин в крові: після розчленування сяючих гулей з них замість нормальної крові виливається світло-зелена. Також їх скелети просвічують через шкіру, як на рентгені.

В різних іграх Редагувати

Fallout і Fallout 2 Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Світиться (Fallout)

У Fallout, сяючих гулів, можна зустріти тільки в Сховища 12 — єдиному що не закрився і тому піддався впливу радіації.

У Fallout 2 сяючі гулі є в поселеннях, пов'язаних з урановою рудою — Гекко і Брокен Хіллс.

Нотатки Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Характеристики Редагувати

Ім'я (Base ID)ПараметриПоведінкуЗдібностіІнвентар
Світиться гуль
0001cf7b
00058627
РівеньIcon level
9
Очки досвідуIcon XP
90
СприйняттяIcon eye
5
Очки здоров'яIcon heart
240
Опірність уронуIcon silver shield
?
АгресіяIcon fist
Дуже агресивно Нападає на ворогів і нейтральних істот у полі зору.Icon requiredIcon requiredIcon optional
ВпевненістьIcon confidence
ДопомогаIcon companion
Союзно: Допомагає союзникам.Icon requiredIcon optional
Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Нотатки Редагувати

Fallout 4 Редагувати

  • Сяючих гулів можна зустріти плаваючими на плотах. Самі по собі гулі плавати не вміють, тому легко можуть бути розстріляні здалеку. Сяючий гуль, який знаходиться на плоту навпаки Тикондероги, може спокійно пробігтися по воді і почати атакувати. Баг або задумка — не відомо.
  • Сяючі гулі часто відіграють роль ватажків великих груп родичів (наприклад, мешкають в західній частині тунелю «Мас Пайк» та будівлі компанії «Хьюбріс Комікс»).

Відомі сяючі гулі Редагувати

Поява Редагувати

Сяючі гулі з'являються у всіх іграх серії Fallout.

Галерея Редагувати

Звуки Редагувати

Атака хвилею радіації
Істоти