FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші станції.

Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші насосні станції.

Східна насосна станція (англ. East pump station) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Східна насосна станція — головний центр управління водогінної системи Нью-Вегаса. Вода сюди тече самопливом по трубах з озера Мід і переганяється насосами в місто. Будівля ділиться на дві частини: машинний зал з насосами і терміналом управління, і розподільний зал невідзначена локація «Східна цистерна».

Східна цистерна Редагувати

Східна цистерна — невелике приміщення, майже цілком зайнята якимось гідротехнічним агрегатом з вентилем і ємністю з водою. Вода у вентилі та ємності нешкідлива для пиття (ОЗ 2, Рад 0).

Примітки Редагувати

Ця станція — єдине місце, де можна було побачити відразу всі відсилання до майбутнього доповнення Dead Money.

Квести Редагувати

Важка доля • Скаржачись на погані врожаї, Морган Блейк припускає, що проблема обумовлена неполадками в роботі насосної станції, і просить Кур'єра прийти сюди і подивитися чи немає тут «чого дивного». Полагодивши непрацюючий термінал («Наука» ≥ 50), Кур'єр дізнається, що надходить на поля здольників вода піддається опромінення з-за пошкодження ядерного реактора Сховища 34.

Знахідки Редагувати

Баги Редагувати

xbox360Icon xbox360 pcIcon pc ps3Icon ps3 Тригер, який відповідає за те, щоб локація вважалася «відкритою», спрацьовує тільки в тому випадку, якщо персонаж гравця впритул наближається до місця, де будівлі східної насосної станції та східної цистерни впираються один в одного.

Поява Редагувати

Східна насосна станція з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати

Див. також Редагувати