FANDOM

Gametitle-FO3.pngGametitle-FO4.png

Притулок 95 (англ. Vault 95) — локація Fallout 4, одне з притулків, споруджених корпорацією «Волт-Тек».

Опис Редагувати

Місцезнаходження Редагувати

Притулок розташоване південніше Кордону світиться моря і лівіше Сомервілл-Плейс.

Соціальний експеримент, історія Редагувати

Для проживання в даному притулок були спеціально підібрані люди з різними адикціями, перший час вони повинні були проходити комплексну терапію для позбавлення від своїх залежностей, а через п'ять років повинна була бути знайдена потайная кімната, заповнена наркотичними препаратами. Можна зробити висновок, що суть експерименту полягала в перевірці того, як люди справляються із залежністю в умовах повної ізоляції від будь-яких подразників і реакція вже після лікування на «раптово» з'явився спокуса. Всього в Притулок на момент закриття дверей перебувало 72 особи, серед них був підставний агент «Волт-Тек», який через 5 років відкриває сховище з наркотичними препаратами.

Притулок до 2287 рікбуло захоплено Стрілками, практично по всьому Притулку розкидані скелети в комбінезонах Притулку 95. У журналі на термінале одного з жителів сказано, що більшість жителів відразу ж піддався спокусі знову вживати наркотики, були чутні постріли. Також на природну смерть вказують різні скелети в різних місцях, обкладені наркотиками. З цього випливає, що Стрілки прийшли вже в порожнє Притулок.

Мешканці Редагувати

Крім Стрільців в Притулок мешкають їхні бойові роботиМістери Сміливці, штурмотроні, кулеметні турелі. Всі мешканці ворожі до Вижившого.

Квести Редагувати

Благотворне втручання • При хороших відносинах з напарником Кейт, вона попросить Виживший вилікувати її від наркотичної залежності з допомогою спеціального медичного обладнання, що знаходиться в Притулок 95.

Знахідки Редагувати

Mbox default.png
Неповний список предметів
Тут може бути вказаний неповний список предметів. Будь ласка, перевірте заповненість кожній секції.

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

Icon cut content.pngНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout 3 и не підтверджена основним каноном.

В ігрових файлах Fallout 3 знаходиться невживана іконка комбінезона з відповідним порядковим номером, але ні самого комбінезона, ні відповідної локації в грі не з'являється.

Icon cut content.png Кінець інформації, заснованої на вирізаному контенті Fallout 3

Поява Редагувати

Притулок 95 з'являється у Fallout 4 та згадується в Fallout 3.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі