FANDOM

Gametitle-FO3.png

Сховище 92локація Fallout 3, Сховище «Волт-Тек», розташоване поблизу Олд-Олни.

Опис Редагувати

Файл з терміналу «Волт-Тек» Редагувати

Файл «Інформація про Сховище 92» з термінала цитаделі Братства Сталі

Transcript.png

Інформація про Сховище 92

  • Номер Сховища — 92
  • Початок будівництва — Травень 2062
  • Закінчення будівництва — Травень 2068
  • Загальне число жителів — 245
  • Загальна тривалість — 100 років
  • Комп'ютерна контрольна система — Brainpower 7
  • Основне джерело енергії — «Дженерал Атомикс», ядерна енергія
  • Додаткове джерело енергії — Немає
  • Нестандартне обладнання
    • Звукове обладнання (перераховано в довідці #328746-2A)
    • Музичні інструменти (перераховано в довідці #9267563-4C)
    • Обладнання для запису (перераховано в довідці #5619-7J)

Історія Редагувати

Притулок є житлом музичних талантів і одночасно комплексом по вивченню білого шуму і впливу різних звуків на мешканців Притулку. Доглядач Річард Рубін використовував низькочастотний шум для перетворення мешканців у певних супервоїнів, які під впливом гіпнозу могли перемагати сильну біль, чинити опір і виконувати накази аж до критичного стану, що призводило до смерті. Експерименти проводилися командою вчених під керівництвом професора Джона Мэллиеса, який відзначив успіхи в прояві ефекту гипнабельности. Однак найбільш гипнабельные 33 % жителів зрештою вийшли з-під контролю, зійшли з розуму і знищили інших мешканців. Частина жителів втекла з Притулку, серед них були предки Агати.

Планування Редагувати

Основний рівень (вхід в Притулок)

Двері в Притулок відкрита, загальний стан обладнання і приміщень погане: Притулок закинуто і було заселене дутнями, які водяться ближче до входу, а інші рівні були заселені болотниками. На вході є низка пасток з хв і засідок.

Кабінет доглядача Сховища 92

Представлений трьома житловими кімнатами і самим кабінетом. На цьому рівні можна виявити два голодискааудіозаписи професора Мэллиеса — V92-02 і V92-03, і так само ознайомитися з історією, що сталася у Притулок 92 з допомогою терміналу в кабінеті доглядача.

Житлові приміщення

У приміщеннях розташований термінал, який можна зламати і запустити програму випробування білого шуму, з-за чого болотники, що знаходяться недалеко, гинуть.

Реакторний рівень

Коли Притулок було населено, на нижніх рівнях з'явилися три тріщини в стінах, з яких почала сочитися вода. Під час дії "Fallout 3" ці тріщини перетворилися в проломи, вода з яких затопила реакторний рівень і стала сприятливим середовищем для життя болотников. Судячи з усього, товстий шар іржі на стінах і металевих предметах з'явився з-за рясних випарів протягом багатьох десятків років.

Студія звукозапису

Тут є численні пюпітри, а також можна прочитати записи якоїсь Зої Хаммерстейн, в яких йдеться про те, що в цьому Притулок був чинний оркестр, а також про її дивних головних болях, які збігалися з відтворенням випробувальних звуків.

Квести Редагувати

Знахідки Редагувати

Довоєнна книга (5 штук):

  • Зліва від головного входу на столі.
  • Студія звукозапису (верхній рівень) в одній з кімнат недалеко від одного з входів, на полицях.
  • Студія звукозапису (верхній рівень) біля терміналу Зої Хаммерстейн.
  • Студія звукозапису, на столі в кімнаті з автоматом ядер-коли (нижній рівень).
  • Кабінет доглядача, там, де великий стіл, на полиці.

Книги:

Інше:

  • Скрипка Страдіварі — в закритій кімнаті студії звукозапису (відкривається комп'ютером).
  • Ноти — житлові приміщення, за одним з туалетів чоловічого гуртожитку.
  • Записка Джона Адильо — під скелетом в чоловічому гуртожитку, поруч є ключ від сховища даних, що в південному кінці житлових приміщень.
  • Записка «Ланцюжок зв'язку» — під скелетом в проході до атріуму.
  • 6 аудіозаписів професора Мэлиесса. Прослухавши їх, можна дізнатися, що сталося в Притулок.
  • Стелс-бій у кабінеті доглядача на великому столі

Примітки Редагувати

  • У приміщеннях Притулку зустрічаються термінали, з яких можна запустити трансляцію білого шуму (пароль від цих терміналів знаходиться в кабінеті Доглядача, в його комп'ютері). Якщо зробити це, все болотники і болотники-мисливці в зоні ураження загинуть. Білий шум однаково діє на всі види болотников — у них вибухає голова (в тому числі і в королів болотников). Також варто відзначити записку біля одного зі скелетів, в якій один з жителів пропонує своєму напарникові оборонятися від зійшли з розуму людей шляхом включення білого шуму на терміналах і наполягає на подальшому просуванні до виходу.
  • Доступ у таємний тунель Доглядача неможливий — немає ні вмикачів, ні команд у терміналі. Однак розробниками він все-таки був зроблений за допомогою консольної команди tcl можна пройти крізь землю і опинитися в кімнаті, в яку звичайними способами не потрапити. Кімната відноситься до Студії звукозапису. Несправна двері з затиснутим під нею стелажем. Всередині знаходиться сейф з різними речами.

Околиці Редагувати

Поява Редагувати

Сховище 92 з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі