FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 MZGametitle-FO4Gametitle-FO76

« Після відкриття в минулому році свого першого комплексу Сховищі 76, названого так в честь трехсотлетия Америки, «Волт-Тек» продовжує розширюватися і планує створити більше сотні сховищ по всій країні. »

Диктор у новинах[1]

« В Сховище 76 починається наше майбутнє. »

— Голос у трейлері до Fallout 76

Сховище 76 (англ. Vault 76) — локація Fallout 76, також згадується в Fallout 3, доповненні Mothership Zeta та Fallout 4.

Опис Редагувати

Одне з притулків «Волт-Тек».

Розташування Редагувати

Розташоване в Західній Вірджинії, трохи північніше Чарлстона.

Експеримент Сховища Редагувати

Сховище 76, що входить в число експериментальних, призначалося використовувати саме для порятунку людства після ядерної війни, що істотно відрізняє його від інших притулків, в яких проводилися експерименти над власними резидентами. Передбачалося, що через 20 років після війни головна двері Сховища автоматично відкриється, і всі жителі вийдуть назовні для вивчення постядерного світу і спроби відродити країну. Однак з якихось причин вихід у зовнішній світ був відкладений на п’ять років вперед.

Лише вранці 27 жовтня 2102 ріка з Сховища вперше виходять люди, яким належить дізнатися про навколишньої місцевості.

Файл з терміналу «Волт-Тек» Редагувати

Файл «Сховище 76» з терміналу у Цитаделі.

  1. «Розповідає вранці 23 жовтня 2077 року в будинку Вижив»

Примітки Редагувати

  • Під час інспекції Сховища на момент його будівництва чужими був викрадений один з перевіряючих — Джайлз Вольстенкрофт.[1]
  • Комбінезон Сховища 76 представлений в концепт-артах до Fallout 3.
  • Диктор напередодні ядерної війни оголошує в новинах, що 4 липня 2076 ріка Сховище 76 дебютувало своє відкриття під час трехсотлетия сша.[2]
  • За даними тривалого трейлера, основна ідеологія Сховища будується навколо відновлення Америки — як на поверхні, так і в серцях тих, хто залишився в живих.
  • За словами Тодда Говарда на E3 2018, Доглядач видасть головному герою якийсь квест, в ході якого належить познайомитися з ключовими локаціями регіону гри.
  • Судячи з усього, на момент початку гри щонайменше кілька мешканців Сховища крім головного героя живі і здорові. Саме їх роль будуть грати партнери в онлайн-режимі. Це різко контрастує з Притулком 111 з попередньої частини.

Поява Редагувати

Сховище 76 з'являється у Fallout 76 та згадується у Fallout 3, доповненні до Fallout 3Mothership Zeta та Fallout 4.

Галерея Редагувати

Інтер'єр Сховища 76 Редагувати

Примітки Редагувати