FANDOM

Gametitle-FO4

« Сховище у підвалі школи? У Волт-Тек фантазія скінчилася? »

Маккріді

« Сподіваюся, що тутешнім школярам не довелося провести залишок днів у цьому Сховище »

Паладин Данс

Сховище 75 (англ. Vault 75) — локація Fallout 4, одне з Притулків «Волт-Тек».

Опис Редагувати

Розташування Редагувати

Сховище 75 було побудовано до війни у місті Мальден. Розташоване в підвалі будівлі середньої школи Мальдена. Призначалося для дітей 5-16 років з родин місцевих жителів.

Історія Редагувати

Згідно з деякими непідтвердженими звітами, «Волт-Тек» на замовлення американських військових проводив експеримент з підготовки з дітей готових до бою супер-солдатів, які будуть підкорятися наказам без роздумів. Експеримент не був закінчений. Стрілки зайняли те, що залишилося від сховища[1].

« Компанія «Волт-Тек» побудувала Сховище у підвалі середньої школи Мальдена. За нашими даними, воно було створено для експериментів над дітьми, однак вся інформація про цілі цих експериментів була видалена. Мені б хотілося отримати з цього місця якомога більше даних, а також технологічних артефактів. »

— Записи в терміналі проктора Квинлана

Для того, щоб максимально збільшити кількість дітей, які зможуть з'явитися в Сховище у критичній ситуації, компанією «Волт-Тек» були запропоновані субсидії їх батькам для участі в програмі.

Локальний експеримент Сховища 75 представляв собою довгострокову селекційну програму з поліпшення геному людини. Практично це втілювалося в поліпшенні всіх функцій організму методами селекційного розведення, гормональної терапії, генетичної модифікації, прискореного циклу поколінь і посилених тренувань. Дітей змушували займатися на тренажерах (аж до втрати свідомості), чимало уваги приділялося розвитку розумових здібностей піддослідних і бойової підготовки.

У Сховище 75 була важлива традиція — своєрідний «випускний день». По досягненні піддослідними 18 років, після фінальних тестів, вони нібито «вирушали у зовнішній світ», але реальність була набагато похмурішим. Тих, хто підходив з комплексу вимог, вбивали, а їх геном досліджувався і передавалося наступному поколінню дітей. Тим же «випускникам», що не задовольняли фізичним вимогам, але показували високий рівень інтелекту і послуху, за рішенням Доглядача могли запропонувати увійти в таємний штат співробітників-спостерігачів. Звичайні піддослідні навіть не знали, що в Сховище є ще люди крім них і Доглядача. Піддослідні, не задовольняють всім вимогам, піддавалися кремації, так само як і кандидати, ті, хто відкинув пропозицію вступити в штат співробітників.

У результаті, один з новоспечених спостерігачів, хтось Вашингтон, з'ясувавши суть того, що відбувається в Сховище, усвідомив, що скоро буде умерщвлена чергова піддослідна — дівчина, за якою він таємно спостерігав довгі роки і до якої був небайдужий. Подробиці подальшого розвитку подій не розкриваються, але через якийсь час у сховище даних сталася пожежа, яка знищила результати роботи за багато десятиліть.

Також цей спостерігач у своїх записах згадує про двох друзів, Рохіта і Джеймса, які замишляли захопити Сховище ще відтоді, коли сам Вашингтон був випробуваним. Будучи спостерігачем, він став свідком, як якісь важливі документи через вентиляцію закритій лабораторії випадково потрапили в руки одного з них. Вашингтон не доповів про подію начальству, але, можливо, ці документи допомогли друзям зайняти місця в штаті дослідної групи, де вони продовжили розробляти план повстання. Їх подальша доля також невідома.

На момент відвідування Вижив, якщо Братство Сталі і Інститут не знищені, Сховище включена Стрілками.

Планування Редагувати

Сховище має секцію тамбура з дверима-шестернею і адміністратора, відокремлену ліфтом від основного чотирирівневого масиву приміщень. Приміщення, відведені для проживання, навчання, тренувань та обстеження дітей, відокремлені від дослідницької зони дверима з ключ-картами і непрозорими з боку дітей склом. Генераторна, розташована на -0.5 рівні, поєднана з ігровим майданчиком. Ще однією характерною особливістю цього сховища є стрільбище-полігон на −1-му рівні, оформлений в стилі довоєнної площі з автомобілями і пари будівель.

Мешканці Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

  • Журнал Грогнак-варвар, що лежить на ліжку доглядача, ідентичний журналу, який дає Кеті за квест «Розповіді».
  • В дитячих спальнях можна знайти кубики, з яких складається слово «GARY», що є відсиланням до Гері і Сховища 108 зFallout 3.
  • Після знищення Інституту Сховище атакують синто.
  • Після знищення Братства Стали Сховище атакують Лицарі Братства.

Поява Редагувати

Сховище 75 з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати