FANDOM

Gametitle-FNV.pngGametitle-FB.png

Сховище 34 (англ. Vault 34) — локація Fallout: New Vegas.

Історія Редагувати

Побудовано компанією Волт-Тек. В рамках соціального експерименту збройова кімната даного Притулку була переповнена зброєю і боєприпасами, але не забезпечена запірним пристроєм на дверях. Незважаючи на це, Сховище процвітало, лише значно пізніше перенаселення, спроби доглядача обмежити народжуваність та доступ до зброї призвели до конфлікту. Частина мешканців Притулку, згодом назвала себе Бомбистами, покинула Сховище і влаштувалася на авіабазі Нелліса. Після їх відходу заворушення в Сховищы продовжилися, поки поломка реактора не перетворила решти мешканців у диких гулей, а саме Сховище — під похмуре, радіоактивне, частково затоплене місце.

Місцезнаходження Редагувати

Розташоване у пустелі Мохаве на табору Гольф, в горах. У Сховище можна потрапити через печери:

Планування Редагувати

Притулок 34 має дещо іншу планування, ніж інші Сховища.

  • 1 поверх (Перший рівень)
  • 1 поверх (Другий рівень)
  • 1 поверх (Третій рівень)
  • Реактор
  • Збройова
  • Ще в терміналі згадується спортивний комплекс і повнорозмірний басейн.

Квести Редагувати

Вихідці Редагувати

Всі Бомбісти на покинутій авіабазі Нелліса — колишні мешканці Сховища 34. Ще один виходець з Сховища 34, відокремилася від решти — Кріс Хеверсем, талановитий інженер, уявив себе гулем і приєднався до секти Послідовників Брайта на випробувальному полігоні РЕПКОНН.

Незважаючи на гулификацию більшості мешканців Сховища, живі люди там все ще залишилися — це Хоровіц і троє безіменних мешканців Сховища 34. Вони вчасно закрилися в південній частині, але не можуть вибратися звідти самостійно. Якщо при виконанні квесту «Важка доля» врятувати тих, що вижили, згодом вони з'являться у бізнес-парку «Аэротех».

Вітання Редагувати

На терміналі, розташованому в центрі першого поверху можна прочитати вітання, звернене, судячи з усього, до майбутніх поселенців Притулку:

Transcript.png

Ласкаво просимо.
Ласкаво просимо в Притулок 34! У цьому Притулок ви знайдете чудово обладнаний спортивний комплекс (включаючи повнорозмірний басейн), просторі особисті житлові приміщення, duihf87 494htwjkdsfg& 3lk4hn9fdfk,dfsi nfdsjdsfue bdjs 9835,h5hfd 84j00fdfj. k940sodtj m94fsj3ifsij простір обмежений, однак ми частково компенсували це, забезпечивши бункер повністю укомплектованої збройової кімнати на четвертому поверсі. Приємного перебування в Притулок 34!

На тому ж терміналі знаходяться попередження системи безпеки:

Transcript.png

Попередження: Затоплення
Система виявила затоплення на третьому поверсі. Всі двері, що ведуть на третій поверх, автоматично запечатані.

Transcript.png

Попередження: Реактор
Система виявила пошкодження реактора. Врахуйте, що на четвертому поверсі високий рівень радіації.

Соціальний експеримент Редагувати

В рамках соціального експерименту збройова даного Притулку не була забезпечена замком, тим самим збільшувалася ймовірність насильства в Притулок. Але дії доглядача запобігли заворушення, хоч і не без жертв. Жителі, не згодні з тим, що на збройову був поставлений замок, покинули Притулок, що послужило каталізатором подальших подій. Після того, як деякі жителі покинули Притулок, охорона головною двері була посилена, а Служба Безпеки Притулку — навпаки, ослаблена. Відбулася бійка, в ході якої один з охолоджувачів реактора був пошкоджений. Подальші помилки і неполадки в системі привели до того, що стався витік радіації і всі жителі перетворилися в гулей. Ті, хто покинув Притулок, згодом оселилися на авіабазі Нелліса і стали назватися Бомбистами.

Окремої згадки заслуговують записки доглядача, так як вони повною мірою відображають ситуацію в Притулок.

Примітки Редагувати

  • Радіаційний фон Притулку 34 підвищений, рекомендується брати з собою антирадины, радий-Х і антирадиационные костюми. Що цікаво, антирадин і радий-Х можна знайти на тілах мешканців Притулку і в сейфі. Незрозуміло, чому жителі не використовували їх, намагаючись уникнути впливу радіації.
  • Двері Притулку відкрита і не функціонує. Мабуть, система все таки відкрила її, але було пізно.
  • В печерах Притулку мешкають золоті гекони.
  • Охоронці мають з собою велику кількість 10-мм патронів.
  • Збройна наповнена під зав'язку, правда, більшості предметів необхідний серйозний ремонт.
  • Охорона Притулку — звичайні і світяться гулі (жителі і офіцери притулку) — досить сильні, але їх ПУ дорівнює нулю, тому рекомендується брати з собою легке скорострільна зброя. Крім того, у місцевої охорони є дуже неприємна звичка респаунитися прямо біля виходу з чергової кімнати, коли гравець нічого не підозрює (насправді, нові гулі з'являються на виході з чергової кімнати, коли Кур'єр виробляє якесь серйозне дію, типу злому комп'ютера, обшуку певних шаф тощо). З-за цього рекомендується регулярно лікувати своїх компаньйонів, щоб гулі не застали їх зненацька, особливо в режимі «Хардкор».
  • Басейн, згаданий у вітальній запису, очевидно, теж зіграв свою роль в загибелі Притулку. На реакторному рівні є кімната, в яку неможливо потрапити без використання консольних команд. Якщо подивитися у вікно цієї кімнати, видно іржава труба, з якої безперервно тече потік радіоактивної води. Крім того, вода тече з-під інших запечатаних дверей на цьому рівні.
  • Притулок 34 розташоване набагато глибше, ніж, наприклад, Притулок 21/21 або Притулок 3/3. У ньому важко орієнтуватися, дуже легко втратити напарників, заблукати і підхопити летальну дозу радіації. Все це робить Притулок 34 одним з найстрашніших і важкодоступних місць пустки Мохаве.
  • У Притулок завжди грає одна і та сама гнітюча музична композиція Марка Моргана «Industrial Junk» (вона ж використовувалася в Джанктауне Гекко)
  • Кабінет Доглядача і збройова кімната знаходяться поруч, але є різними локаціями. Тому хоч з вікна кабінету Доглядача і видно збройова, це приміщення не ідентична тій збройової, в яку можна потрапити звичайним способом. Це — бутафорська кімната, в якій, проте, є зброя в ідеальному стані. Потрапити туди можна за допомогою консольної команди tcl. Відповідно, з вікна цієї збройової видно бутафорська кімната доглядача, в якій, як не дивно, є робочий термінал з інформацією про доглядачеві.
  • Напарники, залишені чекати за межами локації, все одно приєднаються до Кур'єру під час обстеження Притулку 34.

Цінні знахідки Редагувати

Печера перед входом Редагувати

1-й поверх Редагувати

  • Фрагмент щоденника доглядача, с. 64 — в офісі на 1-му рівні, праворуч від входу, на письмовому столі;
  • «Ремонтуємо самі»
    1. на 1-му рівні за барикадою, що знаходиться майже навпроти входу;
    2. на 3-му рівні в кімнаті «Operations», двері в яку спочатку позначена як недоступна. Після відвідування Кур'єром затопленого приміщення, яке знаходиться по-сусідству далі по коридору, двері вибито гулями;
  • «Куховарська книга патріота»
    1. на 2-му рівні в кімнаті з назвою «Diner»;
    2. на 3-му рівні в кімнаті біля повороту до затопленої сходах, на парті;
  • «Военное обозрение» — на 3-му рівні, у кімнаті біля входу в секцію доглядача, на парті;
  • 10-мм пістолети-кулемети у ветхому стані:
    1. у офісі на 1-му рівні, поряд з терміналом;
    2. там же, де «Куховарська книга патріота» № 1, поруч з свинцевою трубою, докторських саквояжем і аптечкою першої допомоги;
    3. на 3-му рівні в кімнаті з назвою «Systems room», на поваленном комп'ютері. Там же 36 патронів до нього;
    4. там же, де і «Ремонтуємо самі» № 2;
    5. на 3-му рівні в клініці, на медичному столику;
    6. там же, де і «Військове огляд», на комоді.
  • 10-мм пістолети у ветхому стані:
    2. на 3-му рівні в службовому приміщенні («Utility»), там же 12 патронів до нього;
  • Пароль до терміналу СБ Притулку 34 на трупі техніка Притулку в затопленому приміщенні;
  • Пароль до терміналу комплексу Притулку 34 на трупі техніка Притулку в затопленому проході в піст «А» служби безпеки;
  • Довоєнна одяг і комбінезони Притулку 34 у комодах і шафах. Ще кілька комбінезонів носять з собою гулі;
  • свинцевих труб;
  • У клініці — квестовый Авто-Док Mk III. Там же знаходиться сейф («Злом» 50), в якому кілька упаковок антирадина, радий-X і стимулятори;
  • Зношена броня і новий шолом охорони Притулку 34 у службовому приміщенні («Utility»). Там же термінал («Наука» 100 або пароль до терміналу комплексу), керуючий насосами, який дозволяє відкачати воду з проходу в піст «А» служби безпеки і відкрити двері туди;
  • Фрагмент щоденника доглядача, с. 65 — на 3-му рівні в останній кімнаті з правого боку перед входом в збройову, на тумбочці ;
  • аптечок першої допомоги.

Пост «А» служби безпеки Редагувати

  • Зношені броня і 2 шолома охорони Притулку 34;
  • Фрагмент щоденника доглядача, с. 66;
  • Термінал, який відкриває двері в кабінет доглядача.

Секція Доглядача і реактор Редагувати

Збройова Редагувати

Вся зброя знаходиться в поганому стані.

Поява Редагувати

Сховище 34 з'являється у Fallout: New Vegas та згадується в Fallout Bible.

За лаштунками Редагувати

Баги Редагувати

1. Якщо Ви збереглися в притулок, а потім завантажуєте цей сейв — гра буде вилітати з інформацією «припинена робота програми......» Всі відомі засоби в інтернеті не допомагають. Можливо, одиничний випадок. Але на всяк — не сохраняйтесь в цьому притулок. Якщо Ви володієте інформацією про виправлення цієї помилки — напишіть тут.

P. S. Інші сейви завантажуються нормально.

Щоб завантажити багнутый сейв у притулок можна спочатку завантажити сейв з іншого місця бажано з малим об'ємом кімната в готелі, хатина і т. д. Слідом завантажити потрібний сейв. У більшості випадків спрацьовує.

2. Залишені в надійному місці супутники при вході в збройову можуть матеріалізуватися з нізвідки. Перевірено не тільки з Веронікою (з нею пов'язаний квест в цьому притулок), але також з ЕД-Е, Рексом, Крейгом Буном і Раулем.

3. Є випадок коли доглядач притулку не може з незрозумілих причин повернутися в зал. Як виправити - невідомо..

4. Стимулятор може відновити менше оз ніж повинен.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі