FANDOM

Gametitle-FNV

Сховище 3 (англ. Vault 3) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Локація на пустці Мохаве, розташована на північний захід від табору Маккарран і південь від штаб-квартири «Сансет Саспарілли», на території руїн Саут-Вегаса.

Історія Редагувати

Сховище 3 було одним з 17 контрольних Сховищ, також як Сховища 8 і 76. Резидентам Сховища вдалося побудувати суспільство, засноване на таких чеснот, як любов, співчуття, співчуття — суспільство без насильства, злоби, агресії, а Доглядач був демократичним лідером. Протягом більш ніж 200 років це Сховище залишалося закритим, і його мешканці процвітали. Однак потім ними було прийнято рішення відкрити Сховище і встановити контакт із зовнішнім світом, вони навіть встигли заснувати досить успішну торгову компанію, яка проіснувала кілька тижнів. Це швидко привернула Чортів, і жителі, не підозрюючи, ким вони є і чим вони займаються насправді, наївно пустили їх до себе в Сховище. Це було фатальною помилкою. Чорти вирізали все населення Сховища і зробили його своєю базою. Про це свідчать репліки Чортів і відповідь їх ватажка на питання «Що стало з мешканцями Сховища?».

Сховище знаходиться в непоганому стані: стіни не облізлі і не заіржавілі, системи життєзабезпечення працюють справно (за винятком зіпсованого водяного чіпа), хоча енергопостачання, якщо судити за слабкого освітлення, вже починає виходити з ладу. Не можна не побачити бардак, влаштований Чортами. Також можна помітити, що Чорти не освоїли всі Сховище, і залишилися приміщення, які ще не торкнулося руйнівний вплив цих дикунів.

Квести Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

Поява Редагувати

Сховище 3 з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Баги Редагувати

Для відкриття обох дверей в затоплені збройові потрібно на терміналі Доглядача прочитати пошту з заголовком «З днем народження!», а не дати команду «Відкрити двері сховища» (версія гри 1.4.0.525).

Галерея Редагувати