FANDOM

Gametitle-FNV.pngGametitle-FNV HH.pngGametitle-FNV OWB.png

«The Vault of the Future»

Сховище 22 (англ. Vault 22) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Одне зі сховищ Волт-Тек. Всередині Сховище вкрите густою рослинністю, в якій ховаються його мешканці. На нижньому рівні є великі печери. В саме Сховище можна пройти безперешкодно, так як вхідні двері відсунута стеблом величезного рослини.

Розташування Редагувати

На південь від дороги на Джейкобстаун. Вхід прихований в гірській западині, але легко знаходиться з буйної рослинності, нехарактерною для пусток. Дістатися можна, рухаючись від Пивоварні або західного входу в Вест-Сайд на північ уздовж гір; інший шлях — від Торна на захід по прямій. Але не шукайте вхід біля поста рейнджерів «Фокстрот» — пройти до Притулку звідти не можна.

План Сховища Редагувати

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Сховище 22/План локації

Експеримент Редагувати

У Притулок йшли дослідження відразу в декількох напрямках. З терміналів Притулку можна прочитати про вирощування гігантських рослин-вбивць, богомолов і спороносов, яких спочатку передбачалося розводити для боротьби з шкідниками полів. Всі експерименти завершилися успішно, але вийшли з-під контролю людей.

Основне дослідження полягало у створенні рослин, здатних функціонувати в кілька разів краще, ніж звичайні (наприклад, виробляти більше кисню, бути більш родючими тощо). Експеримент завершився успішно, але спори рослин потрапили у вентиляцію, в результаті збою роботи очищувачів (можливо, навмисній, так як запасні фільтри в Притулок були) поширилися по всьому Притулку і в 2095 році викликали катастрофу.

Відомості про подію можна знайти в терміналах. Мешканці притулку один за іншим захворювали легеневими захворюваннями. Спочатку вони прийняли зараження за звичайну простуду, але лікування в клініці не допомагало. Почалися епідемія і загибель хворих. Після смерті мертві жителі перетворювалися в спороносів і почали нападати на інших мешканців Притулку.

Honest Hearts Редагувати

У додатку зустрічаються записки Вцілілого, в яких розкривається подальша доля мешканців Притулку. Після того, як почалися масові перетворення померлих у спороносов, жителі покинули його й попрямували на північ. На початку 2096 року в Зайон прийшло більше сотні людей на чолі з Доглядачем. Вони представляли собою згуртовану, добре озброєну групу, але були морально деградировавшими людьми: повністю перебили місцевих мешканців, погано поводилися з власними жінками. Крім того, у них активно практикували канібалізм, в тому числі і поїдання мертвих. Одна з втекли від них жінок охарактеризувала їх як злих людей, «дітей диявола», Вцілілий зазначає, що результати його допитів підтверджують це.

Поведінка вихідців з Притулку викликало їх зіткнення з Уцілілим, який протягом десяти місяців влаштував на них справжнє полювання. Що залишилися в живих 34 людини пішли на південний схід.

Багато з тих, хто покинув Сховище 22, були, як і раніше, заражені спорами: частина померлих згодом перетворилися в спороносов, які заселили деякі куточки Зайона.

Old World Blues Редагувати

У кінцівках доповнення розповідається, що біологічна станція (за умови, що вона була включена Кур'єром) просила про переведення в X-22 Ботанічний сад, але той відмовив, заявивши, що не змінить Притулку, яке він допоміг заразити ще до війни.

Структура Редагувати

Рівні:

  1. Вхід
  2. Рециркуляція повітря
  3. Харчове виробництво
  4. Загальні приміщення
  5. Знищення шкідників

У Сховищі є ліфт, який можна полагодити (Ремонт 50).

Квести Редагувати

Мешканці Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

  • Журнал «Дайджест програміста» — відразу після входу, у матраца, між двома книгами.
  • Унікальна лазерна гвинтівка Прототип AER14. Щоб до неї дістатися, треба на 5-му рівні притулку відкрити двері поруч із ліфтом, що веде на 4-й поверх. Гвинтівка (і кілька енергетичних батарей) лежить в глухому куті біля скелета.
  • Поруч з искрящим трансформатором лежить вогнемет і паливо для нього. В шафах з інструментами теж можна знайти паливо.
  • Лазерний пістолет — на столі в цій же кімнаті.
  • Книга «Торговець з Джанктауну. Оповідання» лежить на столі з синіми колбами в залі по сходах вгору від входу на 5-й рівень.
  • Печерний гриб і медикаменти в кафетерії
  • Ключ-карта від дверей в печері знаходиться на нижньому рівні кафетерію, в одній з житлових кімнат з трьома агресивними спороносами.

Примітки Редагувати

  • На рівні «Харчове виробництво» можна знайти склянку «Харчова добавка». Ці спеції можна віддати кухареві капралові Вільяму Фарберу з табору Маккарран для підняття бойового духу. Якщо сказати йому, що у вас є «споровий екстракт» від Кілі, він зрадіє і скаже, що почне пробувати (при цьому склянка з інвентарю не зникає і викинути не можна — квестовый предмет. Забирається через консоль: player.removeitem 000efae0 1).
  • Поруч зі входом в Сховище є видовбаний камінь. У ньому схованку.
  • З незрозумілої причини, на дверях притулку написана цифра «92», а не «22».
  • Також примітний той факт, що якщо на першому поверсі притулку ввести команду tcl і подивитися на зовнішню сторону дверей (не виходячи на Мохавську пустку) можна розгледіти номер «101».

Появу Редагувати

Сховище 22 з'являється у Fallout: New Vegas та згадується у доповненнях до Fallout: New VegasHonest Hearts та Old World Blues.

За лаштунками Редагувати

  • Фонова музика, що використовується в Сховище 22 — це «The Vault of the Future» грає в Сховище 13 у першій частині гри.
  • Коли протагоніст буде досліджувати Сховище, він буде чути звук дзвінка мобільного телефону. Можливо, це натяк на фільм режисера Картера Сміта — «Руїни» (англ. «The Ruins»), де також присутні хижі рослини.

Баги Редагувати

  • Якщо залишити супутників чекати, то при переміщенні на ліфті вони переміщуються разом з Кур'єром і продовжують чекати вже на іншому поверсі.
  • Якщо піти в Притулок, не отримавши квест «Не рости трава», Кілі може не виявитися в печері. Якщо все-таки хочеться спалити Притулок, доведеться «воскрешати» Кілі за допомогою консолі:

prid 000e8f66
disable
enable
У цьому випадку, Кур'єру ключ у неї доведеться, найпевніше, вкрасти.

См. також Редагувати

Табір мешканців Сховища 22

Галерея Редагувати

Карти Редагувати

Випадкова вікі