FANDOM

Gametitle-FNV.png

Сховище 19 (англ. Vault 19) — локація на Мохавскому Пустищі південніше Нью-Вегаса і північніше Гудспрингс, під парковкою.

Опис Редагувати

До моменту приходу в Сховище Кур'єра воно населене втекли злочинцями на чолі з Семюелом Куком. Він вважає, що банда добре укритий від НКР місцевою фауною, і будує плани помсти республіці з допомогою «дуже великий бомби» (з цим пов'язаний квест). Він не ладнає з іншими втікачем, Філіпом Лемом, який з питання бомби» з ним не згоден і вважає, що Кук їх всіх угробить.

Реактор притулку справний, але реакторний комплекс зритий норами вогняних геконів і нічних мисливців. Кур'єр може підірвати Притулок 19 по квесту «Чому б нам не дружити?».

Соціальний експеримент Редагувати

В рамках соціального експерименту Сховище 19 населялось жителями, які згодом ділилися на «червоних» і «синіх». Метою експерименту було дослідження виникнення у людей сильної параної. Поділу жителів Дев'ятнадцятого на два табори виявилося достатньо, щоб їм всюди ввижалися ознаки змови.

Із записів терміналів ясно, що жителі Сховища перебували в стані стресу і параної. Один житель «червоного» табору, що читає інформаційні дошки, думає, що через них спілкуються шпигуни «синього» табору, і що миготлива лампочка — це ніщо інше, як засіб зв'язку, миготіння можна зрозуміти як сигнал SOS на азбуці Морзе. Інший мешканець приходить в сказ, бачачи на пляшкової кришечці «Сансет саспарілли» синю зірку. Серед жителів пускалися різні чутки про людей з ворожого табору. Поступово жителі сходили з розуму.

Transcript.png

...може, я божевільний, може, всього цього немає насправді, може, війни ніколи не було, може, все це тільки в моїй уяві...

Причини загибелі Притулку невідомі, швидше за все, жителі просто перерізали одне одного. Свою роль могли зіграти і сірчані потоки, поступово пожирають Притулок.

Схема Сховища Редагувати

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Сховище 19/План локації

Входи:

  • через люк на парковці;
  • через сірчані печери, вхід до яких розташований лівіше ферми Уиттейкера (трохи на північний схід від Притулку).

Поверхи:

  • перший поверх;
  • житлові приміщення;
  • сірчані печери.

Для переміщення між секторами (червоним і синім) потрібні ключ-карти. Їх можна знайти в кімнатах, отримати для виконання квесту або викрасти у снують туди-сюди бандитів.

Квести Редагувати

«Чому б нам не дружити?»

Цінні знахідки Редагувати

  • Кришка від «Сансет Саспарілли» із зіркою. Можна знайти у житлових приміщеннях (у першій кімнаті праворуч від ліфта синього сектору, на столі поруч з терміналом).
  • Журнал «Терапевт сьогодні» (лазареті).
  • Журнал «Дайджест програміста» (на 1-му поверсі, в синьому секторі — перша кімната ліворуч).
  • Вибухівка С-4:
    • у адміністратора лазарету (між шафами);
    • у кафетерії (між торговими автоматами);
    • у 2-й праворуч кімнаті житлових приміщень (нижній поверх) синього сектору (якщо йти від ліфта), під правою передньою ніжкою дивана зліва від входу в кімнату за терміналом з записами 56 і 74 (вона може бути невидимою або зникати при певних положеннях курсору; в цьому випадку можна спробувати відшукати її курсором навмання або закинути гранату за диван, після чого вона стає видимою);
    • недалеко від ліфта до доглядача в реакторному комплексі (у купи сміття).
  • Автомати ядер-колою таСансет саспариллой».

Тварини Редагувати

Примітки Редагувати

Хоча всі населяють Притулок люди є формально членами угрупування «Підривники», що передують події в Гудспрингс, Примме ІУ НКР ніяк не позначаються на стосунках з ними. Більш того, якщо умовити Лема приєднатися до Великим ханам, це принесе позитивну репутацію у Підривників.

Поява Редагувати

Сховище 19 з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі