FANDOM

Сховище 15
Fo1 Vault 15 Townmap
Сховище 15 План02

План Сховища 15
Голова́ Доглядач Сховища 15 (до 2141)
Деріон (2241)
Квести Fallout:
Пошукати водяній чіп у Сховищі 15

Fallout 2:
Забрати деталі / отримати доступ до Сховища 15
Завершити операцію з НКР
Полагодити генератор Сховища 15
Віддати диск шпигуна владі НКР
Врятувати Кріссі
Вбити Деріона

Сховище 15 (англ. Vault 15) — локація Fallout і Fallout 2.

Історія Редагувати

Це одне із сховищ, побудованих компанією «Волт-Тек». Згідно секретному експерименту сховищ, воно повинно було залишатися закритим 50 років, а його мешканцями повинні були стати люди протилежних культур і ідеологій.

За заявою Катріни, колишньої мешканки, Сховище було переповнене. До моменту відкриття сховища це призвело до розколу в суспільстві. Навесні 2141 року його двері відкрилися. Чотири групи людей, які вирішили спробувати щастя в Пустці, покинули сховище. Групу з 200 осіб очолив Джонатан Фауст, згодом ці люди стали членами банди рейдерів під назвою «Гадюки», а дві інші групи вихідців — «Шакалами» та «Ханами». Ті хто залишили сховище,і не стали бандитами — остання четверта група — осіли в декількох милях на захід від сховища, заснувавши поселення Шейді Сендс. Ті хто залишився у сховищі намагалися захищатися від рейдерів, проте постійні набіги змусили їх тікати, покинувши сховище остаточно.

Події Fallout Редагувати

Протягом декількох років занедбані приміщення сховища 15 прийшли в занепад. Коли до нього прибув Виходець із Сховища у пошуках водяного чіпа, то виявив повністю нефункціонуючий комплекс з частково заваленим третім рівнем (там, де знаходяться системи управління, склади і сховища даних).

Події Fallout 2 Редагувати

Відбившись від атак Ханів, Шейді Сендс став процвітати, ставши основою Нової Каліфорнійської Республіки. Згодом виник інтерес до довоєнним технологій та предметів, які були присутні у сховищі 15. Однак на шляху дослідників встали скваттери, які оселилися поруч із сховищем. Деякий час потому Деріон, лідер банди рейдерів «Нові Хани», зайняв приміщення і почав ремонт і відновлення сховища. Залякуючи скватерів, Деріон домігся того, щоб вони приховували присутність рейдерів від НКР і відкидали всі пропозиції (які ставали все наполегливіше) приєднання.

Президент Танді найняла Обраного проникнути у Сховище 15, щоб повернути важливі для розвитку НКР мікросхеми. У процесі розвідки Обраний виявив рейдерів, що призвело до їх повного знищення. Після того, як загроза рейдерів зникла, скваттеры прийняли пропозицію НКР за приєднання.

Планування Редагувати

Fallout Редагувати

Вхід в печери Редагувати

Fo1 Vault 15 SurfaceНапівзруйнована хатина приховує сходи, що ведуть в печери біля входу в Сховище 15.

Печери Редагувати

Fo1 Vault 15 EntranceПечери, подібно Сховищу 13, ведуть до входу і першому рівню Сховища. Ліфт обірваний.

Житлові приміщення Редагувати

Fo1 Vault 15 Living QuartersВід житлових приміщень залишилася ледь половина — інше завалено.

Центр управління Редагувати

Fo1 Vault 15 Command Center У центрі управління уціліла тільки бібліотека, диспетчерська, частково конференц-зал і склад. Решта завалено.

Fallout 2 Редагувати

Скват Редагувати

Fo2 Vault 15 Squat Поселення скваттерів, яке приховує події у Сховищі 15.

Східний вхід Редагувати

FO2 Vault 15 Eastern Entrance Східний вхід у Сховище 15: секретний ліфт і халупа охоронців.

Вхід Редагувати

Fo2 Vault 15 Entrance Відновлений вхід у Сховище 15. Замість дверей — силове поле.

Житлові приміщення Редагувати

Fo2 Vault 15 LQ Житлові приміщення розчищені і відновлені. Залишилось полагодити генератор.

Центр управління Редагувати

Fo2 Vault 15 Command Center Деріону вдалося повернути до життя пару комп’ютерів.

Квести Редагувати

Fallout Редагувати

Назва Хто дає Нагорода
Пошукати водяній чіп у Сховищі 15 - 500 ОД

Fallout 2 Редагувати

6000 ОД, +25 репутації
Назва Хто дає Нагорода
Врятувати Кріссі Ребекка 2500 ОД, +20 карми, +10 репутації
Вбити Деріона Зак
Завершити операцію з НКР Танді,Зак 5000 ОД, 5000 монет
Віддати диск шпигуна владі НКР --- 4000ОД, 4000 монет
Полагодити генератор Сховища 15 --- 3000 ОД

Поява Редагувати

Сховище 15 з’являється у Fallout, Fallout 2 і згадується в Fallout Bible.

За лаштунками Редагувати

  • В переліку квестів Fallout Сховище 15 позначено як «Поховане Сховище» (Buried Vault), проте через відсутність значимих квестів цей розділ не з’являється.
  • Фонова музика, яка звучить при відвідуванні Сховища 15 у Fallout 2 — це City of Dead, використана для Некрополя у першій частині гри Fallout.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі