FANDOM

Gametitle-FO4.png

« — Навіщо робити Притулок станції метро? Адже вона ж зовсім не герметична.
— Тому що ніхто не збирався ним користуватися. До війни ми такі афери постійно здійснювали. Починаєш будівництво, яка ніколи не закінчується. А грошики течуть.
»

— Розмова людини і довоєнного гуля.

Притулок 114локація "Fallout 4", одне з Притулків «Волт-Тек». До початку війни так і не було добудовано і заселене, всюди валяються будматеріали та техніка.

Опис Редагувати

Розташування Редагувати

Пов'язано зі станцією «Парк-стріт», через яке можна потрапити у Притулок, двері Притулку 114 знаходиться в тунелі.

Можна помітити що двері не герметична, а з деяких частин станції можна побачити окремі сектори Притулку безпосередньо. Технічно в "Fallout 4" Притулок 114 поділено на дві частини, одна з яких — частина Парк-Стріт, а інша частина — власне Притулок 114.

Соціальний експеримент Редагувати

Притулок 114 передбачалося використовувати для заселення чиновниками і впливовими бізнесменами. Згідно експерименту, резиденти знали про соціальний статус один одного, однак, під час рекламної кампанії, «Волт-Тек» навмисно їх дезінформували про якості притулку. Зі слів одного з гангстерів, Притулок навіть не герметично (очевидно виключаючи центральну секцію). Сім'ї чиновників повинні були проживати в умовах браку ресурсів і відсутності будь-якої розкоші, а Доглядачем був призначений людина, що ненавидить уряд і таємну суспільно-світову еліту, що творить свої тиранічні задуми. Так само у службовій записці рекомендувалося найняти в Доглядачі людини без освіти і лідерських якостей. Метою експерименту було спостереження за втратили владу людьми, вимушеними плазувати перед ідіотом, який їх ненавидить.

Максимальна місткість Притулку — всього 120 чоловік, незважаючи на те, що виглядає воно досить великим і заплутаним, судячи за кількістю рівнів.

Мешканці Редагувати

Квести Редагувати

Валентайнов день

Цінні знахідки Редагувати

Пупс Красномовство

Незважаючи на посереднє стан притулку, стіни якого рясніють іржею - у ньому можна виявити чимало довоєнних предметів ідеально збереженому стані. Так повсюдно в притулок можна знайти нові емальовані відра і цілі упаковки миючого засобу «Абраксо». У кафетерії притулку можна виявити безліч чистого посуду, блискучих банок і навіть не зіпсовані упаковки пюре швидкого приготування, солсбері стейк і цукрових бомб, які не містять радіації. Всі ці речі вкрай рідкісні на пустки і можуть послужити гарним декором для відтворення довоєнного духу в поселенні гравця.

Mbox default.png
Неповний список предметів
Тут може бути вказаний неповний список предметів. Будь ласка, перевірте заповненість кожній секції.

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява Редагувати

Притулок 114 з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі