FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FB

Сховище 106 (англ. Vault 106) — локація на Столичному Пустищі Fallout 3, одне зі cховищ Волт-Тек.

Опис Редагувати

Експеримент Редагувати

Через 10 днів після закриття, в сховище пустили психотропний газ. З часом всі жителі зійшли з розуму.

2277 рік Редагувати

Самотній Подорожній, у 2277 році потрапивши в cховище, також бачить галюцинації — наприклад, він бачить батька і Амату, причому він може побачити відразу два або три бачення одного і того ж персонажа. В кабінеті місцевого Доглядача можна побачити галюцинацію доглядача Сховища 101.

Мешканці Редагувати

  • По всьому Сховищі 106 можна знайти записки сходять з розуму або вже божевільних людей. Самі ж збожеволілі озброєні шматками труб, кувалдами, китайськими офіцерськими мечами, ножами, або просто безсилі.
  • Там живе всього 16 безумців і один нормальна людина, але він, з незрозумілих причин, ворожий і розмовляє, як рейдер. Під час бою з ним з'являються галюцинації Тунельних змій. При цьому, коли протагоніст б'ється з Тунельними зміями, вчений стає видно, видно тільки його контури. У цьому стані його теж можна вбити. Після його вбивства галюцинації зникають. Спроби розмови з галюцинаціями, крадіжки і напади на них кінчаються зникненням бачень.

Розташування Редагувати

Сховище розташоване на південно-сході від Арефу, точно на південь від пансіону Кэйлин і далеко на північ від станції метро «Журі-стріт».

Інформація про Сховище 106 Редагувати

Файл «Інформація про Сховище 106» з комп'ютера в штаб-квартирі «Волт-Тек»

Transcript

Інформація про Сховище 106

Сховище 106 обладнання

  • Номер сховища — 106
  • Початок будівництва — Березень 2064
  • Закінчення будівництва — Грудень 2069
  • Загальна кількість жителів
    • 95 суб'єктів
    • 12 дослідників
  • Загальна тривалість — 147 місяців
  • Комп'ютерна контрольна система — Think Machine 2800x
  • Основне джерело енергії — «Рок-Солід Бренд», геотермальний
  • Додаткове джерело енергії — «Дженерал Атомикс», ядерна енергія

Сховище 106 — кадрові призначення

  • Доглядач — Доктор Альберт Лерис
  • Додатковий персонал...

Сховище 106 — цільова установка

"Зауваження зберігача архіву":
Ця інформація була відредагована на вимогу доктора Альберта Лериса, керівника Відділу психологічних досліджень, головного наглядача проекту «Сховище 106». Всі запити щодо цілей і методів проекту «Сховище 106» слід направляти безпосередньо в офіс д-ра Лериса.

Знахідки Редагувати

  • Майстер-ключ від Сховище 106[1] Він знаходиться в невеликій кімнаті з терміналом. Ця кімната знаходиться в житлових приміщеннях, але відокремлена від них стіною. Потрапити в неї можна тільки в лабораторії Сховища 106. Крім того, майстер-ключ можна знайти на нижній полиці стелажа в печері недалеко від божевільного в халаті сховища (але його не можна взяти).
  • пупс «Наука» — на другому поверсі житлових приміщень у крайній кімнаті ліворуч, на полиці в дальній частині кімнати.
  • Книга «Сучасні замки» — в Лабораторії Сховища 106, на столі з порожніми молочними пляшками, в кімнаті з величезними комп'ютерними шафами. Обережно, в кімнаті знаходиться божевільний мешканець сховища.
  • Книга «Нікола Тесла і ви» — у житлових приміщеннях сховища відразу поверніть ліворуч. У класній кімнаті, на столі в нижньому з ящиків піраміди спрятанн під банками.
  • У житловому секторі є кімната, замкнена на «легкий замок» (починаючи з 10 рівня, а на максимальному рівні складності — з 5-го на «середній»). Перед нею лежить записка, в якій йдеться: «охоронець сказав мені, що майже все в Сховище з'їхали з глузду і навіть розучилися читати. Якщо ви ще в здоровому розумі — скажіть слово „Фанзини“, і я вам відкрию». Якщо зламати двері — за нею буде кімната з кількома скелетами на ліжках. На стіні — «складний» сейф з різними речами .
  • З шансом на 50 відсотків в шафках на лабораторному рівні можна знайти силову броню з 47 відсотками стану.
  • У печері за вченим можна знайти трохи боєприпасів і ядерний постріл.
  • У кімнаті доглядача на шафці з аптечкою, в нижньому ящику під пральним порошком, знаходяться 2 стимулятора.

Примітки Редагувати

  • Під час галюцинацій головного героя по Укриттю будуть бродити жителі Сховища 101, в тому числі батько Самотнього Подорожнього і Доглядач.
  • Якщо під час галюцинацій підійти до одного з моніторів і активувати його, то там буде пропозицію залишитися тут і розслабитися.
  • Якщо заглянути в одне з вікон, можна буде побачити перевернуту догори ногами кімнату. Якщо заглянути туди пізніше — кімната стане нормальною.
  • Іноді галюцинації Тунельних змій — Воллі Маку, Буча та Підлоги Хэннона виникають і після смерті вижив вченого — в разі, якщо він був убитий досить швидко. Фіолетовий туман при цьому не виникає.
  • Область перед входом в Сховище 106 є місцем випадкових зустрічей класу «А».

Поява Редагувати

Сховище 106 з'являється у Fallout 3 та згадується у Fallout Bible.

Примітки Редагувати

  1. необхідний для відкриття дверей в кімнату Доглядача.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі