FANDOM

Gametitle-FO4

« Коли впали бомби, мер Бостона і його дружина перебували в цьому прихованому під землею сховищі. »

— Опис в Survival Guide стор. 310

Сховище мера Бостона (англ. Boston mayoral shelter) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Являє собою підземний бункер з великою територією, по якому розкидані трупи. Верхні рівні охороняються двома турелями. Відкрити вхід в сховище можна за допомогою терміналу в КПП поруч з бункером.

На нижніх поверхах на столику знаходиться голозапись Бостонське сховище - повідомлення охоронця, а також кілька закритих дверей, що відчиняються з терміналів.

Журнал Приголомшливі круті історії на журнальному столику в тій же кімнаті, що й за завданням знайти електроніку в Сховище мера Бостона. Поруч з кімнатою знаходиться закритий на ключ туалет мера Бостона. Ключ можна знайти в одному з приміщень.

В туалеті у ванній, в оточенні пляшок пива лежать кістки мера. Поруч на унітазі голозапись Бостонське сховище — Прощання мера, з якого стає зрозуміло, що на гроші платників податків мер побудував для себе і своєї сім'ї це сховище. Юрба прорвала оборону периметра (висадили вхідні двері екскаватором) і ось-ось добереться до нижніх поверхів, і тому мер вирішив вбити себе, щоб люди не чіпали сім'ю.

Рівнем нижче, у спортзалі з баскетбольними корзинами, знаходиться група сінтів. Також на всьому зворотному шляху на вихід будуть патрулі синто.

Зі спортзалу є двері в генераторну, де можна витягнути ядерний блок. Там же лежать кістки в жіночій сукні і поруч на стільці запис Бостонське сховище — Де ти?

Зі спортзалу також є тунель, в кінці якого лігво кігтя смерті. Він вилізе тільки у випадку, якщо Вижив пройде хоча б половину довжини тунелю, або кине в нього гранату. Кілька трупів брамінів, кістки, «Товстун» і коробка з боєприпасами (легкий замок) поряд з трупом військового.

Сходи з спортзалу веде в трубу, де чекають кілька синто. Недалеко від входу по трубі лежать два скелети - чоловічий і жіночий. Також в тупиковій гілці труби лежить кришко-міна (біля іграшки у вигляді мавпи з сяючими очима).

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

  • Ключ від сховища мера Бостона береться в Вест-Еверетт у ванній одного з будинків.
  • Кіготь смерті з'являється навіть при кинутої в тунелі гранаті.
  • Враховуючи, що поряд з останками мера у ванній лежить непрацююче радіо, можна припустити, що міський голова покінчив з собою електричним струмом, кинувши радіо у ванну з водою.

За лаштунками Редагувати

Сховище мера Бостона є приблизною копією реально існуючого бункера Агентства з надзвичайних ситуацій Массачусетсу , розташованому приблизно в тому ж місці (поруч з Натіком).

Галерея Редагувати

Поява Редагувати

Сховище мера Бостона з'являється тільки у Fallout 4.