FANDOM

Gametitle-FO3 PL

Битва інтелектів (англ. A Meeting of the Minds) — квест, завершальний основну сюжетну лінію Point Lookout, доповнення до Fallout 3.

Отримання Редагувати

Для отримання даного квесту необхідно тим чи іншим чином завершити квест Керування думками.

Якщо ви помістили генератор перешкод на Чортове колесо і зустрілися з Десмондом в його бомбосховище, то квест розпочнеться автоматично після розмови з ним.

Якщо ви знищили генератор перешкод, то квест дасть сам професор Келверта відразу після того, як ви подивіться на вибух маєтку Келверта.

Проходження Редагувати

  • Шлях Десмонда. Разом з Десмондом біжимо до маяка. Там пробираємося в підвал і знищуємо роботів, службовців Кэлверту. Добираємося до центрального приміщення, в якому за великим скляним циліндром висить мозок. Дезмонд розмовляє з ним, після чого Келверта ще раз пропонує нам перейти на його бік, але, звичайно ж, безуспішно. Ми вбиваємо мозок і, в подяку за це, Десмонд дозволяє нам взяти в підвалах Кэлверта все, що захочемо. Риємося в майні мозку і знаходимо нову зброю — мікрохвильовий випромінювач. З здобутим трофеєм вибираємося з маяка в пошуках нових пригод, яких на острові предостатньо.
  • Шлях Кэлверта. Після того як обшукали бомбосховище Десмонда, вирушаємо в маяк. У маяку підлогу розсовується і ми бачимо сходи, що ведуть під землю. Вирушаємо туди. В одній з кімнат підвалу зустрічаємо неймовірним чином вижив Десмонда. Він злий на нас, і каже що ми маємо лише один шанс підняти себе в його очах — піти разом з ним і вбити Кэлверта. Можна відмовитися і вбити Десмонда на місці, після чого спокійно відправиться до Кэлверту, а можна погодитись на його вмовляння і відправитися до мозку разом з ним. Приходимо до Кэлверту і повідомляємо, що Десмонд загинув, або що ми прийшли його (професора) вбити. Якщо Десмонд уже мертвий, то професор радіє цьому факту і пропонує нам чудову нагороду... СМЕРТЬ. Єдиний вихід із ситуації — вбити професора. Після цього можна відправитися в підвал, де він зберігає своє майно. Якщо ж Десмонд живий, то професор розповідає йому, що це ми знищили генератор перешкод. Тоді нам доведеться вбити спочатку Десмонда (він атакує вас першим — треба захищатися), а потім і професора (він попытется нас вбити після смерті Десмонда).

Нагорода Редагувати

Нагорода, не залежно від того, чию боку ви обрали на початку квесту, тільки одна — різне барахло (зброя, одяг, набої тощо), а так само унікальна зброя — мікрохвильовий випромінювач.

Якщо ви обрали шлях Дезмонда, то він вам дасть «нагородної ключ від схованки»

Примітки Редагувати

  • Вбити професори доведеться в будь-якому випадку.
  • Двері в підвал, де зберігається мікрохвильовий випромінювач, відкриється в будь-якому випадку: автоматично — якщо Десмонд мертвий, ключем — дає Десмонд, якщо залишиться живий.
  • Коли розіб'єте циліндр, мозок буде валятися на нижньому поверсі, але якщо його вдарити з будь-якою зброєю, бризне кров і мозок зникне.
  • Навіть після смерті Мозку», з ним можна буде відносно вступити в діалог, але це нічого не дасть. Не буде ні відповідей, ні слів.
  • Після того, як ви вилізете з люка в кімнаті з випромінювачем, у вас може почати відбирати життя, при тому що на радарі ви нікого не побачите. Насправді ж, вас буде атакувати контрабандист, озброєний снайперської(!) гвинтівкою. Він буде перебувати на острівці з халабудою неподалік.